bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 kall meg en krakk, men er det ikke Moskva, Russland? Joda krakken, det er den røde plass til og med. Spørsmålet om øy skjønner jeg ikke. Den sterkt forurensede Nikkel er vel byen som er nærmest Norge. Nei, jeg forandret oppgave. Så det var ikke så rart at du ikke skjønte hvilken øy jeg snakket om. Om ikke Nikkel så er det hvertfall Nikel, godkjenner den Loev legger ut neste Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke lett og komme opp med en oppgave. Men her er den Hvilken by er dette? vet det er veldig vanskelig, men den hvite runningen burde gi et fint tegn til de som er så smått interressert i fysikk. Om det går en stund uten at noen finner det ut skal jeg komme med et hint eller lignende. Lykke til. Lenke til kommentar
martinch Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er CERN nær byen Genève, på grensen mellom Sveits (Bern) og Frankrike (Paris). Førstemann til mølla med å finne nytt bilde om svaret var rett... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilket det naturligvis var. ^^ Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Easy one... Jeg er ute etter navn på land, hovedstad og landemerke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Landet er Australia, hovedstaden er Canberra og fjellet heter Uluru, right? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Får legge ut en enkel jeg også da Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan melde meg på leken jeg også..... Dette må da være Stockholm som er Sveriges hovedstad (?) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da før vel jeg komme med et bilde. Siden jeg hadde rett. Skal prøve å bruke selvtatte bilder. Vil også prøve å gjøre det litt vannskelig, men hvis du har besøkt denne byen, så tar du den med en gang (tror jeg). Hvor er dette bilde fra? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) My penis is so big that if I laid it out on a keyboard, it'd go all the way from A to Z Da er den ikke spesielt lang (Quota fra signaturen til Tee-Zee) Endret 8. januar 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Minner litt om Champs Élyseés.... Paris, Frankrike. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det var rett Robertaas..... bra... Traff med gata og....imponert Endret 8. januar 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Eget bilde fra i høst. Det nyeste landemerket i en by med mye spennende arkitektur. Tårnet som er kontorer for byens vannverk skifter farge kontinuerlig. Endret 8. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette må være i London. Husker ikke hva bygningen heter, men jeg formener at den liger i City. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke London, det er en by med mye mer spennende arkitektur. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tokyo?Nei, det er en by med høyrekjøring. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 London har også en bygning som ligner på dene. Kjenner til at det er bygget noe lignende i Asia en plass. Tror muligens Singapore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå