Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Påskeøya ja? Ikke den heller. Det kommer nytt hint snar. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Christmas island? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Christmas island? Congratulation you won have the battle!!! Øya heter Christmas Island, og den tilhører Australia. Nasjonen bruker denne øya som et lite samfunn for asylsøkere før de får lov til å entre Australias fastland. Øya befinner seg i Oseania. Edit: Du har hansken, bare sett opp en oppgave UmbrellaCorporation. Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Beklager for at det tok litt tid. Måtte forstå hvordan bildegjenkjenningsprogrammer fungerer for å sette i verk sikkerhetstiltak. Hvor er dette? http://bildr.no/view/794892 Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Men nå begynner nytt på nytt på tv, så fasiten er først tilgjengelig etter programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er ingenting spesielt med det bildet, det blir som å vise et bilde av en helt gjennomsnittlig hage i Kautokeino til asiatere i Nord-Korea. Jeg imidlertid ikke i stand til å huske om jeg har hørt om stedet. Neste oppgave som du velger må det vare en begivenhet med bildet som for eksempel en palmeøy, kinesiske mur, eller Kristus statuen osv. Bare litt vanskeligere som re relevant internasjonalt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er ganske sikker på at det er Italia. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Italia er korrekt, men det må presiseres ytterligere før svaret blir 100% godkjent. @Tricell: Bygningen til høyre er kjent. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg vet jeg har vært der, men jeg var på Italiaturné i sommer. 6 uker i bil... Verona? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har slettet litt offtopic. Hold dere til tema. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Kan det være dette: Cathedral syracuse sicily Italia, jeg fikk ett minne flash. Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan det være dette: Cathedral syracuse sicily Italia, jeg fikk ett minne flash. Den oser det juks av... Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan det være dette: Cathedral syracuse sicily Italia, jeg fikk ett minne flash. Den oser det juks av... Juks eller ikke. Svaret er korrekt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bare la meg få litt tid på å finne en meningsfull oppgave med delta protection, dessverre men det må bli barnehage redigering:) for å opprettholde maksimal høysikkerhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg forventer at det er noen intelligente mennesker der ute som kan svare på denne oppgaven: Jeg er ute etter navnet på bygningen og byen bygningen befinner seg i. Anti automatic picture search protection ON (picture is semi protected) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kunskap og intelligens henger ikke alltid sammen. At et menneske greier oppgaven har ingen ting med intelligens å gjøre. For min del kan jeg si at jeg ikke ANER hvilken bygning det er. Gjetter på et sted i USA. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det skal ligge i Pyongyan, og hotellet så vidt jeg husker heter Ryugyong? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ryugyong Hotel i Pyongyeang. Tatt uten juks, beat it! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hehe, jeg kunne ikke ha bommet mer enn jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå