UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tricell var først. Hansken er din. Bare ikke bli for glad i den. Du mister den fort. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mens vi venter på Tricell, kan vi beundre dette palasset i Tashkent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er ute etter navnet på denne byen og navnet på det du ser i bildet. Bare se bort i fra de ekstra fargene, måtte bare sensurere litt. Anti automatic picture search protection ON Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Rio de Janeiro, Galeao Intl. Airport Har reist litt i livet, jeg også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har vært der, det er vel Tashkent. Tashkent er fullstendig riktig. Din tur. Jeg svarte først så hansken er min er den ikke det? Tja, du sa ikke Tashkent som egentlig var det riktige svaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Din tur UmbrellaCorporation, neste gang blir det maksimum høysikkerhet. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg valgte et gammelt bilde. Bygningen står også den dag i dag. PS: Fikk ikke til å laste det opp like fint som dere. Er nybegynner på diskusjon.no Edit: Fikk det til nå. Det hele skyldes teknisk feil - beklager Endret 7. januar 2011 av UmbrellaCorporation Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg valgte et gammelt bilde. Bygningen står også den dag i dag. PS: Fikk ikke til å laste det opp like fint som dere. Er nybegynner på diskusjon.no Hva søker du etter? land, slottet, by, distrikt? Når du laster opp et bilde på bildr.no så for du forskjellige koder, velg miniatyr bilde så legger du inn URL inn i kommentarfeltet eller du kan bruke diskusjon.no sinde bildekoder, du finner mer informasjon om bildekoder på "Hjelp" et blå spørsmålstegn oppe til høyrehjørne ved verktøylinjen over kommentarfeltet i det du skriver. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg søker som vanlig etter navn på motivet. Er ikke det sedvanen i denne tråden? Fortell gjerne hvilken by det er i også. Resten kan men vel google selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Den bygningen er en katedral og den befinner seg i England, i byen York. Navnet er York Minster. Hansken tilhører nå staten, det kommer bilde med maksimum høysikkerhet. Edit: Før jeg kan legge ut bilde så må du bekrefte mitt svar. Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du kan overraskende mye Tricell. Jeg trodde oppgaven skulle bli vanskelig siden byen er så liten, men så feil kan man ta. Venter i spenning på neste oppgave. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Får vel bli med her jeg også, spennende forumlek! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvilken nasjon tilhører denne øye og navnet til øya. Jeg har sensurert en del, bare ignorer fargene det er bare hav bak fargene ingen avgjørende detalj forsvant, da jeg går ut ifra at dere vet hvordan et hav ser ut. Delta anti automatic picture search protection ON Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg hadde ikke klart å gjenkjenne det stedet selv om det var rett utenfor kjøkkenvinduet mitt. Det var jo forferdelig uklart. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Enig - finnes det ikke et bedre bilde? Wild shot: Tahiti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg hadde ikke klart å gjenkjenne det stedet selv om det var rett utenfor kjøkkenvinduet mitt. Det var jo forferdelig uklart. Funket ikke søkemotoren? men da fungerer jo delta beskyttelsen. Nei dere får ikke et nytt bilde, men dere kan få et hint: Øya blir brukt som asylmottak. Håper ikke at den detaljen er for avslørende. Edit: det er ikke Tahiti. Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan dette være Fiji eller Maldivene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke de øyene heller, husk dette er ikke en hvilken som helst øy, den er spesiell. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Påskeøya Edit: etter litt tenking utelukket jeg påskeøya og sier: Tuvalu! Endret 7. januar 2011 av Kaktuz Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvilken nasjon tilhører denne øye og navnet til øya. Jeg har sensurert en del, bare ignorer fargene det er bare hav bak fargene ingen avgjørende detalj forsvant, da jeg går ut ifra at dere vet hvordan et hav ser ut. Delta anti automatic picture search protection ON Det lager sykt mye støy når du redigerer bildene på den måten. Kan du ikke bare vise at du er den voksne? Så kan vi finne en annen måte å ta de som vi mistenker juks på. For eksempel boikotte deres spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå