Hanske Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hint: En helgen fra denne byen har en norsk skole oppkalt etter seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kan vi finne denne kirka i Venezia? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nei, den ligger ikke i Venezia. Bryr meg ikke lenger om kirken, navnet på byen, den norske skolen eller helgenen er godt nok. Nytt hint: Umbria. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Med mindre noen greier det i kveld, evt i morgen hvis jeg glemmer det, så kommer jeg til å røpe svaret, og lage en ny, enklere oppgave. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Assisi. Ser likevel ikke hvilken skole som er oppkalt etter Frans av Assisi. Hvis du tenker på St. Franciskus-skolen, så er det ifølge Wiki viet til St. Franciskus Xaverius. Han var fra Spania - ikke Italia. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Assisi. Ser likevel ikke hvilken skole som er oppkalt etter Frans av Assisi. Hvis du tenker på St. Franciskus-skolen, så er det ifølge Wiki viet til St. Franciskus Xaverius. Han var fra Spania - ikke Italia. Ah, sorry for den glippen med skolen. Ja, det er Assisi. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da følger denne, som bør være relativt enkel for de som har vært der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Staten eksproprierer hansken og ønsker at et intelligent menneske skal komme med svaret: Hvor er vi hen? (Navnet på distriktet) Edit: automatiske bildesøk ved hjelp av søkemotor er strengt forbudt! Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er vel i byen Dubai, i de forente Arabiske emirater og distriktet kalles Jumeirah om jeg ikke tar helt feil? Dette kan være en av "bladene" på "The palm". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er vel i byen Dubai, i de forente Arabiske emirater og distriktet kalles Jumeirah om jeg ikke tar helt feil? Dette kan være en av "bladene" på "The palm". Vi vet ikke om du brukte en av de automatiske bilde gjenkjenning søkemotorene. Svaret ditt er helt riktig, fult svar er "Palm Jumeirah" og det er en av bladene. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg vil tippe Dubai også. Dette er tross alt favorittstedet til Tricell. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei, jeg tok det på "profiling" samt at jeg er bereist. Google og andre hjelpemidler er juks Jeg kommer med et bilde snarest. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Her er neste bilde, nok et muslimsk land altså: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er i Uzbekistan, stemmer dette? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dette stemmer. Hvordan tok du den så fort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dette stemmer. Hvordan tok du den så fort? Sikkert rein flaks, men staten eksproprierer hansken en gang til. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har vært der, det er vel Tashkent. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har vært der, det er vel Tashkent. Tashkent er fullstendig riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har vært der, det er vel Tashkent. Tashkent er fullstendig riktig. Din tur. Jeg svarte først så hansken er min er den ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå