Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du har vært i Berlin, nærmere bestemt den zoologiske haven der og sett på lille nusselige Knut. Stemmer det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er et par år siden Knut var liten og nusselig, men han er fremdeles en superstjerne. Tenk Julius og gang det med 10 så får man en idé om oppmerksomheten rundt denne isbjørnen som er ødelagt og ikke klarer fungere sammen med artsfrender. http://www.youtube.com/watch?v=Dd6R9PKPopw Din tur! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg hørte at hvis han ikke våkner av at publikum klapper, så blir han helt gæren og aggressiv. Ingen hyggelig type altså. Forresten, hvor er vi nå? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du burde kanskje satse på no litt vanskeligere enn Vladivostok? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) hmm trodde den skulle sitte lenger inne altså. Mener å ha hørt at Vladivostok er den østligste byen med "europeiske" folk, dvs hvite og ikke asiatere. Kan dette stemme? Mener vel at Sydney ligger lenger øst... Og evt noen byer i NZ. Det er godt mulig de mente fastland. Uansett Det er din tur Robertaas! Endret 24. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noe som minner meg om hindu-bokstaver på bilen. I bakrunnen ser det også litt indisk ut. Dermed sier jeg Agra, India. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Hvor har jeg vært da? var der på våren Edit: lagdt til flere bilder Endret 24. september 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Dette her er vel Malta. Det andre bildet er kirken i Mdina som har en klokke til å vise korrekt tid, og en til å vise feil tid til å lure djevelen. Djevelen kom nemlig på søndager 11.00, men hvis det var en klokke som viste feil tid, så ble han forvirret. PS: Du må svare riktig for å få lov til å poste bilde Endret 24. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ja det er riktig, hvordan klarte du å gjette det så lett? Sorry, glemte det, skal huske det til neste gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Har vært mye ute å reist vettu Forresten, de gule bussene er kule. Du finner de som er mye eldre enn den på bilde ditt. Jeg tok noen som ikke hadde dører og stopp-knappen var å trekke i en snor slik at en hammer banka i taket Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Oja bussene er fete, og kjører med døra oppe og uten, jada :!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ett bilde til fra samme by: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Israel? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er ute etter by. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Tenkte på Israel allerede da jeg så første bilde. Tel Aviv? EDIT: Nei, denne har du jo tatt før. Eliat var det? Hvor har jeg vært da? var der på våren Edit: lagdt til flere bilder Les reglene på første side, du kan kun poste nye bilder når det er din tur (når du har vunnet forrige runde). Blir for mye rot i denne tråden hvis alle skal ha sin egen gjettekonkurranse. Endret 24. september 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 EDIT: Nei, denne har du jo tatt før. Eliat var det?Nesten. Eilat, men du får godkjent på den. Får vel reise litt mer så jeg får flere steder å velge mellom. Din tur! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg tror også jeg trenger å reise litt mer. Så oppgaven er fri. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hvilken storby er nå dette? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sikkert en stor by i Colombia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå