robertaas Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vanskelig å komme på andre kjente bilbyer i Michigan. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ser den Du får legge ut ny oppgave. Endret 3. juni 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vanskelig å komme på andre kjente bilbyer i Michigan. Var det en vittig måte å si "Detroit" på? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Slik jeg tolket det, ja. Derfor er det robertaas' tur. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kom ikke på navnet jo. Svinks sin tur! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nåvel, da får jeg legge ut et eller annet: Noen som har vært her, og eller kan plassere dette i geografien? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Legger til et par bilder til: Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hameln? Må iallefall være i Tyskland. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg trur jeg faktisk har vært der (for 20 år siden). Goslar? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Var jeg den eneste som tenkte "Søstrene Grene"? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nåvel, da får jeg legge ut et eller annet: Noen som har vært her, og eller kan plassere dette i geografien? Så sykt ut som husene i MOH:AA(Medal of Honor: Allied Assault) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, ikke Odense, ikke noen "søstrene grene"-butikk, men vi er ved en av Danmarks største severdigheter med tre stjerner i Michelin-guiden. Her finnes også: Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det kan se ut til at det trenges å utvide oppgaven litt, og legge til noen mer moderne bygninger: Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Kaller du "Dansk Plakatmuseum" Danmarks største severdighet? Tipper Køben- Endret 4. juni 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nei, de gamle husene, butikkene, gamle verksteder av forskjellig art er også en del av et stort friluftsmuseum som blant annet også rommer plakatmuseum, leketøymuseum etc. Og det ligger ikke i Køben eller på Sjælland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå