SirEmanon Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haifa? Korrekt! Du tok den kjapt. Har du besøkt byen? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haifa? Korrekt! Du tok den kjapt. Har du besøkt byen? Husker jeg så alle trappene i et nyhetsoppslag eller hva det var. Eller tidligere i denne tråden. Husker jeg assosierte det med Babylon av en eller annen grunn. Ny oppgave kommer i morgen, hvis dere er tålmodige. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjører på rett side av veien ja. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ingen forslag altså. Hva om jeg gjør slik: Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Enda lenger vest. Ikke Tyskland. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dette ser da ut som USA eller Canada. Jeg tipper på at bildet er fra borgerkrigen i USA? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Gjetting: St Paul / Minneapolis. Endret 7. mai 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tampen brenner A - Yay. Men on the follow up ble det litt langt vest. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 En capitol designed av en spesiell fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå