SirEmanon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Birmingham (har vi ikke vært her før?) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Riktig. Må visst utvide reportuaret mitt, men tror det blir steder som er mindre kjente. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det er ikke alltid like lett å holde oversikt over hva som tidligere er lagt ut. Men her er en ny. Hvor? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Myrdal stasjon på Bergensbanen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Myrdal er helt korrekt. Rallarveien går rett nedenfor og kan anbefales (Haugastøl til Flåm) Siden du har en sykkel i avataren, SamBell, har du muligens syklet turen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har både syklet og toget der, men koblet ikke. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 SamBell, har du muligens syklet turen? Må nok innrømme at det har jeg ikke. Sykling er en forholdsvis fersk hobby og den turen der er ikke noe jeg har lyst til å ta alene, men om du stiller som barnevakt kan jer ta madamen med . Ny oppgave og for å gjøre det forholdsvis enkle vanskeligere begynner vi innendørs. Har du vært i denne byen har du høyst sansynlig også vært her. (siden jeg begynner litt tricky skal jeg ikke vente veldig lenge med neste bilde) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Synes det minner mistenkelig om bakgrunnen man ser hver gang man ser mormonernes tabernakel-kor på TV. Så tipper på Salt Lake City, Utah, USA. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så tipper på Salt Lake City, Utah, USA. Som nevnt var det forholdsvis enkelt. Et bygg med fantastisk akustikk. Vi stod bakerst og hadde ingen problemer med å høre knappenåler falle eller enkelt avispapir bli revet. og dermed var det din tur Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Etter 48 timer er oppgaven fri. Hvor her jeg vært nå da? Endret 21. april 2010 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Regnet med at den skulle komme, men ikke Paris. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kan legge til at de i området er kjente for pannekaker. Ble det lettere da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tja, både nevnte Frankrike og USA er glade pannekakespisere, men da må det vel være i UK? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er det i Sør-Asia et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå