Heimdall Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Nix. Lengere sør. hmm sukk! Jeg trodde også dette var i Nordreisa. På hjemmesiden til Gyda (ser Gydaskilt på bildet) kan man se bilder av alle Gydakioskene , ingen av disse ligner på bildet (kan jo ha sett feil). Er dette lokalet muligens ingen Gydakiosk lengere? Bilen med KZ-registering hjelper heller ikke (KZ er Horten, og der er det vel ikke ) Endret 31. mars 2010 av Heimdall Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Heimdall, vet du jeg gjorde akkurat det samme som du. Og er like stucked som deg. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Eneste Gyda-kiosken jeg visste om er den i Trondheim. Visste ikke det fantes flere. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 @A-Jay: Joda, haugevis av dem. Til og med i Nord-Norge Denne aktuelle Gyda-kiosken er nylig flyttet dit. Tidligere var det en jernhandel der. Nytt bilde av (ett av) stedets apotek, og som ikke er noen kjede: Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Heimdall, vet du jeg gjorde akkurat det samme som du. Og er like stucked som deg. Har forresten akkurat oppdaget at det kartet over Gydabutikker i Norge er verdiløst. Det er også en Gydabutikk i Tromsø, men den er ikke å finne på kartet. Det skal visstnok være 180 Gydabutikker. Bare 15 av dem er på nettstedet til "Gyda Godtespesialisten" Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Virkelig ingen "lokale helter" som kjenner igjen hjemplassen sin? Nuvel, dette er en typisk militærplass. Nytt bilde fra Storgata 17. mai. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Merkelig, jeg har faktisk vært inne på Gyda-kioskend der, men kjente ikke igjen landskapet som var til venstre for bygget. Ny oppgave kommer om litt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Beklager hvis jeg maser, men jeg venter på en ny oppgave Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da kommer det en ny oppgave. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Trodde denne skulle være pittelitt vanskelig, men neida. Bikeridr, kom med en ny oppgave. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 He, he - ja.. Var ikke sikker, men syntes jeg dro kjensel på Sundt-butikken i bakgrunnen. Her er ny militærplass: Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det gikk trått dette her. Prøver å gjøre det lettere vedå legge til et bilde tatt fra Europaveien som går tvers igjennom bygda. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Setermoen! Edit: Eeeller ---> Andslimoen? Endret 3. april 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå