Hyperio Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hmm, hvis det er i Norge tenker jeg slik: Lite vegetasjon sier meg at det er Finnmark. Men der er det nok snø rundt påske. Så Vestlandet da. Jeg tipper på Odda. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Nei, det er ikke i Norge. Se på fargene i vegetasjonen. Tror ikke den brun-røde fargen er her til lands (men kan jo ta feil!) Tips: Nordlige Atlanterhavet er det ihvertfall. Edit: Runavik er det heller ikke, men jeg liker tankegangen din :-) Endret 24. mars 2010 av Heimdall Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er jo ikke ulikt norske høstfarger det der. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det er jo ikke ulikt norske høstfarger det der. OK :-) Jeg har nok bodd for lenge utenlands. Jeg tror de prater to ulike språk i regionen rundt denne lille byen. ...og ja, den store røde båten med hvit overbygning nede på havna er faktisk norsk. Den het noe med NN(?) Fresh, Bergensregistert ( I den grad Bergen er en del av Norge da. lol!) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Tornio? Og, det der er da helt vanlige høstfarger, iallefall der jeg er vokst opp. EDIT: Eller kanskje ett sted i Skottland? Endret 25. mars 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Skottland er riktig! Vet du hva stedet heter? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Legger ved et par bilder til (Fra internett) Endret 25. mars 2010 av Heimdall Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er ikke Stornoway? Må være en plass ikke så altfor langt unna kysten eller inne i en fjord. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Landskapet rundt Stornoway (isle of Lewis) er vel rimelig flatt? Stedet vi skal fram til er derimot på fastlandet. - men tampen brenner. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dumfries? Nei, vi skal ett godt stykke lengere nord. Dumfries ligger vel strengt tatt ikke ved havet slik som stedet vi skal fram til. hmm.. stedet vi skal fram til er ikke så stort, men jeg trodde ikke det skulle bli vanskelig. Stornoway er det stedet som har vært nærmest hittil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det er jo så mange små og større byer som ligger ved kysten/fjord og med fjell i nærheten Lochmaddy? Eller Ullapool? Endret 25. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er jo så mange små og større byer som ligger ved kysten/fjord og med fjell i nærheten Lochmaddy? Eller Ullapool? Ullapool er riktig ja (og endel større enn Lochmaddy tror jeg) Hvis man sjekker Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Ullapool -kan man lese litt om stedet. En av de fineste stedene på den skotske nordvest-kysten. Da venter vi på neste bilde! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Et eller annet sier meg Madrid. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Den var for lett .... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Madrid er riktig. Kom ikke på noe annet i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå