Bikeridr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det der ser da sånn kompasselig ut som Maldivene..? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kan ikke være noe annet. Kan det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Joda, det kan være noe annet. Ikke rett sjø engang. Den lille øya ligger til høyre for midten av bildet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, litt mere lokal folklore: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lengere sør, lengere sør og lengere nord. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke Frankrike. Lengere sør. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ikke Frankrike. Lengere sør. Guadelope er vel ikke i Frankrike? Grenada? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Guadelope er vel ikke i Frankrike?Joda. Så det er EU og de bruker Euro. Det er mange øyer i Karibien som er med i EU.Grenada?Feii øy, skal lengere nord. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Da er jeg ganske sikker på at det er Martinique, om det ikke er det er jeg ferdig på denne. Har snart ikke flere navn i karibien. Endret 8. mars 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Da er jeg ganske sikker på at det er Martinique, om det ikke er det er jeg ferdig på denne. Nei, jeg sa at det ikke var Frankrike. Og Martinique ligger nord for Barbados. Skal ha navn på øy. Endret 8. mars 2010 av robertaas Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er jo flagget til Granada du har postet... Er det Carriacou eller Ronde Island? Endret 8. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå