Mchansern Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvor er vi nå da? Vil ha riktig by og land. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tja, burde vel ikke være så vrient. Få høyhus tyder på enten utkanten av en større by, eller i en verdensdel som f.eks Afrika, Asia. Bebyggelsen ser litt sliten ut, men ellers ganske vestlig. Høyhuset har en "Hilton" logo på seg, og det gule bygget skiller seg ut. Uansett har jeg ikke så mye peiling så får tippe Nairobi, Kenya, da hotellet liknet skummelt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Får meg til å tenke midtøsten. Jordan? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hverken Jordan eller Israel. Det er vel teknisk sett i midtøsten ja. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Etter å ha Brute-forcet hele "Hilton Hotels" sin hjemmeside kom jeg frem til at det må være Ankara i Tyrkia Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmm, jeg ser en stjerne og halvmåne, men siden bildet ikke akkurat skriker Midtøsten og det er et yin-yang symbol i forgrunnen tipper jeg Sørøst-Asia et sted. Singapore? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan garantere at noe så rotete som første bilde ville vært ulovlig i Singapore. Sofia? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmm, jeg ser en stjerne og halvmåne, men siden bildet ikke akkurat skriker Midtøsten og det er et yin-yang symbol i forgrunnen tipper jeg Sørøst-Asia et sted. Singapore? Ikke rett, men du er inne på noe i hvert fall. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ulaanbaator! Jaaaaaa ! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå