Mchansern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fornebu Herregud at jeg ikke greide den. Jeg bor jo ikke langt unna...til mit forsvar oppholder jeg meg ikke mye på Fornebu. On topic: Det ser nordisk ut. Kanskje en av de baltiske statene. Riga? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Helsingborg? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke Riga eller Helsingborg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jepp, neste! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikke noen oppgave, så den er fri. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 To svar/byer: Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, men du er ikke langt unna. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, men du er ikke langt unna. Tippet da også ut fra tog og natur. Tucson, Arizona? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det ser nesten ut som en grenseovergang. El Paso/Ciudad Juarez? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Riktig Attityd Litt artig at det er to relativt store byer som fungerer sammen med så ulike styresett. Din tur: Endret 9. februar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ciudad Juarez har vel verdens verste drap per innbygger rating. Ny oppgave, skal gi hint hvis dere står fast Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det der kunne faktisk likne litt på Montevideo, hovedstaden i Uruguay. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ciudad Juarez har vel verdens verste drap per innbygger rating. Det stemmer vel ikke helt, trodde det var Caracas? Men uansett så er Ciudad Juarez på topp 10 lister over verdens farligste byer å oppholde seg i. De kidnapper en del turister der tydligvis. On topic: Har absolutt ingen anelse. Skyter fra hoften. Cartagena, Colombia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå