Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 <Det er Hals Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 <Det er Hals Ja, det er i fra Hals. Ferjekaiene på bilde to er fra Egense. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Universitet i Sankore? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, selvfølgelig Må nok muligens litt lengre sør. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, du nærmer deg i hvert fall. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vi skal til en by som har navn omtrent likt en vindrue (man trodde opprinnelig denne kom hit fra). Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Mye større by, lengre nord. Endret 7. februar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Shiraz er større men ikke mye større og da tror jeg at jeg er tom for druesorter. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Shiraz er større men ikke mye størreog da tror jeg at jeg er tom for druesorter. Shiraz er riktig. (kanskje ikke så mye større , men i hvert fall 3 dobbel, og mye mer i utstrekning) Uansett: Riktig, din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå