StoreMyen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 United states of America? Muligens i de nordre områdene av Rocky Mountains? USA ikke Rocky Mountains Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm eneste jeg kan tenke på da er Cascade Range i nord. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm eneste jeg kan tenke på da er Cascade Range i nord. West for Missouri og sør for Idaho. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hmm...det er ikke Absaroka Range? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hmm...det er ikke Absaroka Range? Har ikke engang hørt om stedet. Bildene er fra et sted jeg faktisk har vært. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hmm...Vrien nøtt det her Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det fra Utah ett sted? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 OPPSUMMERER: USA ikke Rocky Mountains ikke Sierra Nevada ikke Appalachians Absaroka Range vest for Appalachians vest for Missouri sør for Idaho Mulig dette bildet forvirrer enkelte mer enn det opplyser, men det er informasjon her. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå er jeg sikkert på villspor, men: Grand Canyon? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå er jeg sikkert på villspor, men: Grand Canyon? Du er på rett villspor. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det var feil villspor. [EDIT] Uniformene i forgrunnen på det siste bildet er et lite hint [/EDIT] Endret 8. januar 2010 av SamBell Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Zion Najonalpark i Utah Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Zion Najonalpark i Utah Det stemmer. Et sted jeg virkelig anbefaler. De røde fjellene i solnedgang er "breath taking". Langt mer spennende for en nordmann en Yosemite med sine nordiske farger. Hva tok du den foresten på? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 De røde fjellene i solnedgang er "breath taking".I samme klasse som Uluru som ser ut til å bli selvlysende både ved solnedgang og oppgang? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 I samme klasse som Uluru som ser ut til å bli selvlysende både ved solnedgang og oppgang? Det skal jeg svare på når jeg har vært til Australia og besøkt min studerende sønn. Mine sønner er nå 7 og 10, så det kan bli en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå