robertaas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde klokketro på at denne raskt ville bli løst. Trodde det var sikkert som banken. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Vil du gi et hint? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Siden du gir hintet: "mange bommer kanskje på hovedstad her" så gjetter jeg på Australia/Canberra. Det er i alle fall hovedstad/land som de fleste jeg kjenner roter med. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Syntes arkitekturen ser europeisk ut Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Syntes arkitekturen ser europeisk ut Akkurat det er jeg enig i, av en eller annen grunn så synes jeg hu dama med barnevogna ser svensk ut, men jeg tror ikke det er så veldig mange som ikke vet hva hovedstaden i Sverige er. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hadde klokketro på at denne raskt ville bli løst. Trodde det var sikkert som banken. Den 140 meter høye fontenen er det mest kjente landemerket i denne meget internasjonale byen. Endret 4. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde klokketro på at denne raskt ville bli løst. Trodde det var sikkert som banken. Den 140 meter høye fontenen er det mest kjente landemerket i denne meget internasjonale byen. Haha! Selvsagt! Sveits, Bern. Fontenen er vel i Geneve tenker jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) HER ER ET NYTT! Endret 7. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Lang over et døgn siden neste bilde skulle bært lagt ut, så da legger jeg ut nytt bilde.Skal frem til hovedstad og land (gjerne øy navn også) Med det bildet sjangser jeg på Grønland: Danmark er landet og København er hovedstaden. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ikke noe bilde jeg!? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ikke noe bilde jeg!? Det er jo helt hvitt jo! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ser ikke noe bilde jeg!? Det er jo helt hvitt jo! vet ikke hva som skjedde, er oppe nå hvertfall, er ikke Grønland eller Danamrk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tegninger av planlagte landemerker er juks.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Juks og juks, så ikke at det bare var en tegning jeg, burde vel kunne se det uansett?¨ Jeg kan hinte, Asia Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg føler at det er litt dumt å legge ut bilder av planlagte prosjekter som ikke er ferdig før om mange år. Kan du vennligst bytte bilde? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nytt er lagt ut, skal frem til land og hovedstad, ekstra spørsmål for de som syntes den var enkel, hvilken by i dette landet ligger nærmest Norge geografisk sett? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kall meg en krakk, men er det ikke Moskva, Russland? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Du er slettes ingen krakk, helt riktig! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kall meg en krakk, men er det ikke Moskva, Russland? Joda krakken, det er den røde plass til og med. Spørsmålet om øy skjønner jeg ikke. Den sterkt forurensede Nikkel er vel byen som er nærmest Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå