bruno99 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Sri Lanka eller Sigiriya nærmere bestemt er korrekt. Stedet er på verdensarvlisten. På fjellveggen finnes noen store bikuber. Syv stikk fra biene dreper et menneske, så om man slår etter dem flyr de tilbake til kuben og sender forsterkninger etter personen. Derfor finnes det også bur oppe på toppen man må sette folk inne i om de har irritert biene. Neste! Endret 15. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Beijing? Er det siste bildet fra det nye "bølgehotellet" som skal være 7 (eller 8) stjerner og "bedre" enn Burj al Arab i Dubai? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Papau Ny-Guinea? Lenke til kommentar
ginseng Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kanskje Jakarta? Eller Manila? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noe sier meg at dette er i Kina. Shanghai? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hmm, tror ikke kina har så mange "ordentlige" negre som på et av bildene. Jeg er tilbøyelig til å tro at det kan være en stillehavsøy. Kanskje Vanuatu og hovedstaden Port Vila? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hmm, tror ikke kina har så mange "ordentlige" negre som på et av bildene. Jeg er tilbøyelig til å tro at det kan være en stillehavsøy. Kanskje Vanuatu og hovedstaden Port Vila? De er dukker. Eller ser iallefall slik ut. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 singapore?Riktig, der finner man alt mulig rart. De som så ut som om de var i Afrika var noen av figurene som man finner i det afrikanske området i Jurong Bird Park. http://en.wikipedia.org/wiki/Jurong_Bird_Park Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Gah! Du lurte meg til å svare Papau Ny-Guina utelukkende pga det bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå