Attityd Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Nope. Hint: historie. Det burde da ikke være så vanskelig med historie+øst europa. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Historie + Øst-Europa, kan jo være flere plasser. Men skal vi gjette på 1914 og skuddene i Sarajevo? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Endelig. Franz Ferdinand ble skutt på denne broen, som ligger i Sarajevo. Og ang historie + øst europa kan jeg legge til "bro", så ville det vel blitt enklere? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Virker som det var jeg som gjettet riktig denne gangen.. Nå skal vi til en mindre by med ca 4.000 innbyggere. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Vel, jeg tror vi er i Finland. Ingen anelse på by, så tipper på Rauma. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Vel, jeg tror vi er i Finland. Ingen anelse på by, så tipper på Rauma. 1. antakelse riktig, men feil by. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Tuusula? Har ikke hørt om, så nei.. Nytt bilde av rundkjøringen i sentrum i fiiin vinterstemning. Hint: Regnet som grenseby. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Kilpis? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ivalo? Ivalo, selv om den ligger 7-8 mil fra den russiske grensen, regnes den som "hovedgrensebyen" mellom Russland og Finland/Skandinavia. Svært mange nordmenn finner det kortere å kjøre via Finland/Ivalo og Russland/Lotta til Murmansk enn å kjøre over Storskog og BorisoGlebskij (Boris Gleb). Fra Tromsø, via Ivalo til Murmansk: 97 mil. Via Kirkenes/Storskog er det over 120 mil. (Men skal du ha med deg kjæledyr, må du kjøre over Storskog siden det er veterinær stasjonert her). Edit: Ivalo var selvfølgelig riktig; Attityd, din tur Endret 7. november 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Såpass til avstander der oppe i nord... Uansett, ny oppgave: Berømt by, mest kjent for noe som befinner seg rett utenfor bildet. edit: beklager håpløs bildekvalitet. Endret 7. november 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Borgen nærmest på bildet minnet meg om da jeg var i Pompeii. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Pompeii er feil. Dessuten kan jeg ikke si det minner meg mye om når jeg var der edit: Det er også dårlig med minareter i Pompeii (hint). Endret 7. november 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis finne på å være Petra i Jordan? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Det skulle ikke tilfeldigvis finne på å være Petra i Jordan? Det er i hvert fall nødt til å være steingalt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 jeg tipper et eller annet sted i Jugoslavia. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Meget usikker, men kan vi være i Marokko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå