Jethrotulling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det der er vel Helsinki, skulle jeg mene. Men hva er så dette? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Turning Torso, Malmø. Men er Helsinki egentlig bekreftet riktig? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det der er vel Helsinki, skulle jeg mene. Rødt kort til Jethrotulling!!!!! Og jeg blir veldig overrasket hvis dette er Helsinki! Foreslår at robertaas legger ut et nytt bilde av samme plass som tidligere. Er litt nysgjerrig på hvor det er? Endret 25. april 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Haha, tviler sterkt på det er Helsinki Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det der er vel Helsinki, skulle jeg mene. Rødt kort til Jethrotulling!!!!! Seriøst, ass. Jeg gikk etter ballen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Skjønner at få her har vært på krydderøya Grenada, hovedstaden som er avbildet er St. George's. Tror ikke flere bilder ville hjulpet, langt unna Helsinki i alle fall. Så overraskende mange damer som så ut som Halle Berry på den øya. Her er et helt annet sted som burde være mye lettere. Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Reykjavik possibly? Ser veldig ut som den restauranten oppå høyden. Kul geysir inni der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Riktig, det er restauranten Perlan som står på toppen av varmtvannstankene i Reykjavik. http://en.wikipedia.org/wiki/Perlan Din tur! Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Beklager, hadde helt glemt å legge ut nytt bilde. Har ikke anledning akkurat her nå, så åpner for at andre kan fortsette leken. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Benytter muligheten jeg da. Hvilken by er dette? Endret 1. mai 2008 av frecjoha Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Minner unektelig om Valletta. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Og det er helt riktig! Neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå