bruno99 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 16 To av dem var idiotiske bommerter da Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 15. Men ett visste jeg var feil da jeg trykket meg videre (kunne jo ikke gå tilbake da..) Nuvel, får skylde på at som sjømann med nærmere 50 land på samvittigheten har jeg begrensede kunnskaper om innlandet.. Og feriene brukes gjerne lokalt siden man allikevel jober "verden rundt" Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Ligger mellom LA og SF Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Nytt hint: "Et morsomt sted, ved kysten" Blir nesten for lett nå da.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ventura? NEI, Nå tok jeg den, Morro Bay selvfølgelig! Endret 30. september 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 RIKTIG Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor er så dette? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tanzania? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Du må nok lenger vest. Dette bygget ligger i en by jeg er ute etter. Byen er også hovedstad i et land:) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Manglerud? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 På tide med et tips? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) The thread is dying On the other hand: Kan det være Accra, Ghana? Endret 9. oktober 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Vell, er som sagt ute etter hovedstaden, og den har et langt og ganske morro navn. navnet til byen begynner på O Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Vell, er som sagt ute etter hovedstaden, og den har et langt og ganske morro navn. navnet til byen begynner på O Er det Ougadougou eller hvordan det nå staves? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Vell, er som sagt ute etter hovedstaden, og den har et langt og ganske morro navn. navnet til byen begynner på O Er det Ougadougou eller hvordan det nå staves? Korrekt, usikker på stavingen akkurat nå, men det er Hovedstaden i Burkina Faso din tur Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke mitt bilde, men jeg har vært her endel ganger.. Så spørsmålet blir da; hvor har jeg vært denne gangen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 På bakgrunn av bygningene og parkering forbudt skiltet må det være en eller annen plass i mellom amerika eller sør amerika. Vi har også skiltet La Corona, og det vil jo føre oss til Mexico (hører dette under nord-amerika?) Tror ikke det er i Mexico City, men tipper vilt på Acapulco (har ikke vært her.) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser det er spanskspråklig, men skjønner ikke hvorfor "La Corona" absolutt må være Mexico. Gjetter på Panama City. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Nord Spania? F.eks La Coruña? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå