SirEmanon Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Har en liten tanke om at dette er Lisboa? Er jeg på tynn is? Hvis ikke kan vi få et litt større utsnitt hvor vi ser området litt bedre? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Helt riktig, fra verdensutstillingsområdet hvor det er mye spesiell arkitektur. Hadde planlagt dette som neste bilde: Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hvor er dette? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Vet det står "brasil" i filnavnet, men det er ikke grunnen for svaret mitt. Det ligner veldig på Rio de Janeiro? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Ikke Rio eller Brasil... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Benidorm? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Miami? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Benidorm? Kjør i gang med et nytt bilde bruno99. Det var Benidorm... Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Kommer å ødelegger leken litt her, men jeg trenger hjelp til noe. Litt fort. Noen som vet hvilket museum dette er? Og hvor det befinner seg? Takk på forhånd museum_20quiz.bmp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Neste: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 UK et sted? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Gult på skilt Sverige? Google "Svenske slott" Velg: Images Svar: Örebro Slott Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Gult på skiltSverige? Google "Svenske slott" Velg: Images Svar: Örebro Slott Regler-Riktig svar legger ut nytt bilde. -Ikke lov å søke etter bilder på internett for å finne svar. -Ikke bekrefte eget svar med bildesøk, bildeutlegger skal bekrefte svar. -Er det ikke kommet riktig svar innen 2 dager uten at bildeutlegger har kommet med hint kan hvem som helst legger ut et nytt bilde. -Når bildeutleggeren bekrefter riktig sted/by bør vedkommende også kunne legge til litt informasjon knyttet til dette stedet/attraksjonen så andre kan lære litt av det også, samtidig som det kan være inspirerende for reiselystne. Ser ut til at SamBell ikke helt har lest førstepost. Regner med Bruno99 annullerer gjeldende svar og legger ut ny oppgave. [Edit]Skirveleifer i fleng[/Edit] Endret 13. september 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Jeg har lest førsteposten, men riktig svar er ikke riktig før oppgavestiller har bekrefet. (universell Quiz-regel) Billedsøk kan en nekte så mye en vil. Forekjellen ender opp på hva folk innrømmer. Jeg er av den ærlige sorten Men jeg legger ut en ny oppgave. HVOR i ALL VERDEN ER DETTE? Endret 13. september 2009 av SamBell Lenke til kommentar
G Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Mener jeg har sett noen sånne broer på film. Er det i USA? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Tipper det er i Florida en plass. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Mener jeg har sett noen sånne broer på film. Er det i USA?Filmen het antagelig "True Lies" og det er da broene til Florida Keys. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 USA: JA Florida: JA Seven Mile Bridge (den til Keys): Nei Tilleggsbilde kommer om derer fortsatt står fast neste gang jeg sjekker. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Er det denne brua her, fra Miami Beach til Downtown? Endret 13. september 2009 av runesole Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Nei, du skal lenger vest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå