Bikeridr Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Murmansk? Nei. Men det er et nærmere forslag en Nikel Dette er en ren industriby (men har et av regionens største diskotek). Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Arhangelesk? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Apatay (eller hva denne byen nå het)? En by ikke så langt unna Murmansk? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 "Ikke så langt unna Murmansk" = Korrekt Men ikke Apatay. Byen har 12.000 innbyggere sånn ca. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Zapolyarny? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Zapolyarny? Nei. Byen fikk bystatus i 1784, ble brukt av Tsarene som eksilsted. Ble bombet sønder og sammen under krimkrigen. Byen er i dag forstad til en større by som ligger litt lengere nord. Legger til et satellittbilde: Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Regionens største diskotek? Der det er mye soldater, er det også store diskotek! Tipper derfor Severomorsk? Litt usikker siden jeg ikke ser dokkområdet... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Sevastopol...? edit: står mellom den og en annen men prøver denne først. edit2: stikker ut så får ikke fulgt med videre på denne tråden for å høre om jeg har rett/feil på et par timer. tipper derfor Jalta som jeg tror det er større sansynlighet for. Endret 6. september 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kandalaksha? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 SirEmanon: Jeg sa *et* av regionens største diskotek. Forøvrig ligger Severomorsk (på norsk "Nordbyen") lengere nord enn "den større byen". ilpostino: Begge forslag er feil. Mchansern: Nei. Byen (som nå er mer som en forstad) er den eldste i regionen. Den ligger i Murmanski Oblast (Murmansk "Fylke"). Av russerne selv sees den gjerne på som en "skitten" by. Ingen vil bo der, det er en god del forurensninger der. Men det er ikke Nikel, som vi har fastslått tidligere. En kjører som oftest igjennom byen for å komme til Murmansk flyplass i Murmashi. (Så det er heller ikke Murmashi). Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ingen fortsatt? OK, her kommer det avslørende hint: Byen har et navn som likner svært svært mye på en veldig populær drikk. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Bildesvar? Vel, ifølge trådens regler godtas ikke dette. Forøvrig tolker jeg ditt bilde som "Murmansk" til svar. Dette er ikke korrekt som påpekt tidligere. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Nå ble det enkelt. Kola! Foreslår at du legger ut en nytt, Birkeridr. (ellers fritt frem) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Bildesvar? Vel, ifølge trådens regler godtas ikke dette. Vil ikke ha ansvar for ny oppgave heller Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Beklager sent svar. Trøbbel med internett her ombord. Oppgaven er fri ettersom SirEmanon sier "fritt frem".. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Slår til. Hvor har jeg vært nå da? Endret 7. september 2009 av robertaas Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Innendørs badeland i Berlin, husker ikke helt hva det heter. Tropicana Park eller noe i den duren? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Tropical Islands, verdens største innendørs regnskog og badeland i en zeppelin-hangar ved Brand utenfor Berlin. Hvordan tok du den så fort? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg så det der på Beyond Tomorrow på Discovery en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå