robertaas Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Flakstad Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg får bare skrive det jeg har "visst" fra første bilde: Sund, Lofoten! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg får bare skrive det jeg har "visst" fra første bilde: Sund, Lofoten! Og A-Jay bringer ballen videre. Sun i Lofoten er "berømt" for "Smeden i Sund". Han holder til i museumsdelen og smir skarver for publikum. Etter å ha sett hvordan han smir en skarv, kan denne kjøpes etterpå. Videre har de, i samarbeid med tørrfiskmuseet på Å, salg av cd-plater med motorlyd fra gamle motorer. (Som den motorinteresserte jeg er, så kjøpte jeg selvfølgelig begge cd'ene med tilsammen 2 timers nytelse i gamle "dunk-dunk" motorers nydelige musikk ) Sund er absolutt verdt et besøk om en er på Lofotferie. Det er en liten avstikker på etpar mil fra E10. Her er en kjapp veibeskrivelse Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Da prøver jeg meg med følgende sted: Luftfotoet er tilsynelatende tatt mot syd. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Enda et bilde: Endret 2. september 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Haparanda Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Haparanda Veldig nært, men vi er ikke helt der... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nord-Sverige? in that case sier jeg Luleå Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nord-Sverige? in that case sier jeg Luleå Nja, ikke helt. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Grensebildet viser jo finsk side, da må det vel være Tornio? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Grensebildet viser jo finsk side, da må det vel være Tornio? Ja, endelig! Tornio er altså en finsk by som ligger rett ved grensen til Sverige, og tvillingby med Haparanda på svensk side. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Skal vi se.. Jeg begynner med et "litt på kanten" av reglene i tråden. Jeg har vært her flere ganger, men som dere ser er det ikke akkurat et bilde av stedet, men et byvåpen. Kommer med bilde i morgen om ingen gjetter det.. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kautokeino Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Kautokeino He, he - nei, så lett var det nok ikke.. Hint: Ikke i Norge Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Finland? Kanskje Ivalo? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Finland? Kanskje Ivalo? Nei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Russland? Nikel kanskje Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kiruna? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 bruno99: Feil land Mchansern: Det nærmer seg, men ikke helt. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Murmansk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå