Bikeridr Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvor har jeg vært nå? Tror ikke det der bildet kvalifiserer helt etter reglene, men, men... Skal vi gjette på inne i Saab-museet på Trolhättan? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvor har jeg vært nå? Tror ikke det der bildet kvalifiserer helt etter reglene, men, men... Skal vi gjette på inne i Saab-museet på Trolhättan? Riktig Hvorfor kvalifiserer ikke bildet etter reglene? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvorfor kvalifiserer ikke bildet etter reglene? Det er vel en viss enighet om at det skal være bilder tatt ute. Nuvel, får lage en lett en da. Jeg fortsetter min egenpålagte "regel" med at det er bilder av steder jeg har vært. Så da spør jeg; hvor har jeg tatt dette bildet? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Tromsø? Jeg tok bilde selv. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Tromsø?Jeg tok bilde selv. Det er ganske langt unna Tromsø. Det var ikke "regelen" med å ta bilde selv jeg tenkte på, men ditt bilde var tatt innendørs. Det var det jeg hintet til med "regelbrudd". Å ta bilde selv (eller å ha vært på stedet) er en regel jeg har pålagt meg selv i leken.. Tror jeg venter litt til med neste hint. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Paris? Øh, Hæ?? Sist jeg sjekka, var vel Paris ganske så mange meter unna havet.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Sist jeg sjekka, var vel Paris ganske så mange meter unna havet.. Neida, de har da strender der. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Sist jeg sjekka, var vel Paris ganske så mange meter unna havet.. Neida, de har da strender der. Nåh.. Iallefall, stedet avbildet er nærmere Tromsø enn Paris. Kommer nytt bilde i morgen om ingen klarer dette i løpet av kvelden/natten. Forøvrig er bildet av et museum. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg tror jeg vet hvor det er. Men lar noen andre få sjansen denne gangen. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 ser norskt ut og jeg gjetter vilt: Træna! Lenke til kommentar
nercix Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Gjør samme som han over og sier Runde (edit: selv om det ikke akkurat er et museum der) Endret 1. september 2009 av nercix Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 SCV: Nei. Men du gjettet riktig land iallefall.. Gjør samme som han over og sier Runde (edit: selv om det ikke akkurat er et museum der) Siden jeg hintet til at bildet var av et museum, så kan du kanskje trekke konklusjonen på ditt eget svar selv? Nytt bilde. Dette tror jeg er ganske avslørende: Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Lofoten? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Lofoten? Vi sirkler oss inn, men jeg må nok ha det mere spesifisert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Røst? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Røst? Næ. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Stamsund? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Moskenes Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Moskenes Feil øy. Dette fiskeværet regnes som ett av Lofotens eldste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå