robertaas Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Ikke USA. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Bedrock? ser ihvertfall ut som en flinstones themepark, og de har en der:P Bedrock? ser ihvertfall ut som en flinstones themepark, og de har en der:P ikke USA nei... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Fremdeles ikke USA og det kalles noe annet enn temapark selv om det er et tema der. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Det der må da vel vere i Bulgaria? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Ikke Bulgaria. Ett par hundre meter unna ser det slik ut: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hadde ikke kokainkongen Pablo Escobar en hel gjeng av dinosaur figurer i hagen sin? Har du gjort litt dirty business i Colombia Robert? :!: hehe. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hagen hans ligger langt unna sjøen. Ikke Columbia, men et mye vanligere reisemål for nordmenn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Brasil må det jo være da. Eller Venezuela. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Brasil må det jo være da. Eller Venezuela. Nei, dere tenker for avansert. Dette er et langt langt vanligere chartermål for nordmenn. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hellas? (Ren tipping) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Thailand? Spania? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Her gjettes det villt. Det er i Thailand, men må ha det mer presist. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Her gjettes det villt. Det er i Thailand, men må ha det mer presist. Phuket i Thailand. Om jeg ikke tar feil så er det en golfbane? Har sett bilder fra en golfbane der med dinosaurtema på Facebook engang... Kan godt hende jeg husker feil by, vil prøve å opprettholde regelen om å ikke kikke på andre nettsider, så vil ikke leite opp bildene Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Riktig, det er Kata beach på Phuket. Trodde flere hadde vært der. De første bildene var fra minigolfbanen Dino Park. Din tur! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sikkert ganske enkel, har sett den har vært før i tråden også, men vil prøve å ta steder jeg har vært selv Lykke til. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Feil... Gata er forsåvidt veldig kjent, og er stappfull av små, koselige butikker og kroer. Gata er også et av landets eldste gater, og stammer tilbake til middelalderen. Kommer med et nytt bilde før jeg legger meg om det ennå ikke har kommet en korrekt gjettning Endret 16. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Riktig Gata heter forsåvidt The Shambles. Anbefaler alle som har planer om å dra en tur til England for å besøke diverse steder om å ta turen inn York, fantastisk hyggelig by. Oser av kultur og historie. Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg tar meg friheten å sette i gang tråden igjen: Hvor har jeg vært nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå