SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Nancy, Frakrike? Nei! Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Hei, har aldri vært der. Men tar en sjanse på Stockholm. Nok gamle murbygg i Halden som har samme stil. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ikke Stockholm. Legger ut et nytt bilde som kan gjøre det noe enklere. Dette er litt lengre sør i byen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ach so, Salzburg. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ach so, Salzburg. Som jeg trodde så ble det mye enklere med bilde av den fascinerende Hohensalzburg festning. Første bilde var av slottet Mirabell, som for øvrig også er et sjokolademerke. Byen ”flyter” over av sjokolade og liker du sjokolade er Salzburg å anbefale. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Liker ikke Mozartkugeln. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvor har jeg vært nå da? Nei, det er ikke meg på bildet. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Liker ikke Mozartkugeln. Ja, det er vel Mozartkuler det går mest i, men det finnes mye mer.. en fin by.. egentlig.. Svigerfar kom fra Salzburg for noen dager siden og da hadde han selvfølgelig med seg sjokolade (ikke kuler), men det jeg stusset på var at sjokoladen var sveisisk. Trodde det var en sjokolade "krig" i alpelandene.. Edit: Valgkamp i gang med jordbær. Tror jeg må ut i hagen, høste noen jordbær, gå på Rimi og kjøpe fløte. Endret 7. august 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvaler?Var ute etter Søndre Sandøy, men det får holde. Din tur! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Det var vill gjetning fra min side, men tydeligvis riktig. Nå legger jeg ut et bilde hvor filnavnet er ment på å forvirre. Men jeg spør; hvor var jeg tidligere i uken? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Orknøyene? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Eggum, Lofoten. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Eggum, Lofoten. Og vi har en vinner. Din tur Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg prøver meg med et litt utdatert bilde av stedet vi skal til. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er det der Florø? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Nei, ikke Florø. Endret 7. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 kristiandsund? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) kristiandsund? Nei. Jeg prøver meg med et lite hint. Hva er det man ser aller mest tydelig på bildet under? (Nei, svaret er ikke "søndag" eller noen annen ukedag.) Dette er ikke en rebus eller noe slikt, det er et hint man virkelig må tenke over. Endret 9. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Helgeland? Brønnøysund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå