robertaas Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Kjenner ikke til alle byene rundt disse sjøene. Como ligger vel ganske nært. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Du får riktig for Como Skulle egentlig fram til Comosjøen da. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Var det fra Como by? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
G Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Wow, har kjørt gjennom Como en gang. Søren, tenkte på Italia. Men langs kysten. Como ligger vel nokså nær grensa til Sveits om jeg husker riktig. På veien til Genova om du kjører sørover. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Var det fra Como by? Ikke langt unna, husker ikke navnet på akkurat den landsbyen. Er ikke langt unna sveits nei. Endret 5. august 2009 av mikkel10 Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Aner ikke hvor du har vært. Men den bebyggelsen hadde en stilig sjarm. Ser at skillene mellom boenhetene ikke er rette partier. Minner litt om stilen til han kunstneren som har påvirket Barcelona. Tipper i nærheten av Barcelona som ett vill-skudd. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ikke Gaudi eller Barcelona, men denne arkitekten og maleren har sikkert blitt inspirert av Gaudi. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nok ett vill-skudd. Amsterdam? Tenker at de kunne funnet på sånn flott arkitektur der. Byen er jo full av kunst som det er. Rettelse: Jeg ser ett dansk flagg der. København kanskje? Føler på meg at København kanskje er riktig. Da må jeg i fotoalbumet kanskje og finne noe å bidra med.. Endret 6. august 2009 av G Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Dette er jeg nesten sikker på er Wien (?) Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har de danske flagg på kunstverk i Wien? Sjekket bildenavnet nå, det heter kristiania. Hmm, minner mistenkelig om København det bynavnet der. Sjekket det først nå. Kors på halsen, eller noe sånn. EDIT: slettet attachment, da jeg bommet på byen. Endret 6. august 2009 av G Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tror nok heller dette er våpenskjoldet for Wien. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Dette er jeg nesten sikker på er Wien (?)Ja, det er Hundertwasserhaus i Wien. Byvåpen med kors er ikke akkurat mangelvare i Europa og rødt og hvitt er i Europa fargene til Østerrike, Polen, Sveits, Monaco, England, Grønnland, Georgia, Latvia, Malta, Tyrkia... Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Her har vi en ny en. Hvilke by? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Er det oxford? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Er det oxford? Du leser filnavnet.... Men, nei! Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Noen av byggenes stil liknet jo litt på det en finner i Halden. Men jeg vet det må være noe utenfor Norges grenser. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Noen av byggenes stil liknet jo litt på det en finner i Halden. Men jeg vet det må være noe utenfor Norges grenser. Ikke halden. Bygningene er vel av en litt annen art på dette bilde. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Var egentlig ikke meningen å se filnavnet, men skulle se på bilde i større størrelse og da så jeg det Klarte ikke å la vær Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Nancy, Frakrike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå