bruno99 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Cornwall tro Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 dover?gjette vilt her Litt for lite hvite klipper til å være Dover. Cornwall tro Dessverre ingen av byene i Cornwall. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nytt bilde fra byen. Dette kan muligens sette dere på sporet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Gammeldagse greier. Må være UK. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Nederland en plass? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Med venstrekjøring? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Gammeldagse greier. Må være UK. UK er stort, så hvor? Nederland en plass? Nei! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Legg ut bilde av en katt så kanskje noen klarer oppgaven... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Legg ut bilde av en katt så kanskje noen klarer oppgaven... Tar deg på ordet jeg.... en katt og en mynt (av en katt). Så får vi se om dette hjelper. Cheshire? Ikke dette grevskapet... Lenke til kommentar
perryman Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Douglas, Isle of Man Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Douglas, Isle of Man It is not possible to be more correct!!!! Douglas er en by med mye bebyggelse i viktoriansk stil og mye av dette ligger langs med den 3 km. lange strandpromenaden. En sjarmerende og fredelig plass. Litt morsomt å tenke på at øya Isle of Man låg under det norske kongedømme frem til ca. 1250. Har du vært der? Lenke til kommentar
perryman Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Douglas, Isle of Man It is not possible to be more correct!!!! Douglas er en by med mye bebyggelse i viktoriansk stil og mye av dette ligger langs med den 3 km. lange strandpromenaden. En sjarmerende og fredelig plass. Litt morsomt å tenke på at øya Isle of Man låg under det norske kongedømme frem til ca. 1250. Har du vært der? Nei, dessverre har jeg ikke det. triskelion'en på mynten var nok utslagsgivende, samt at bukten så ut til å stemme bra med Douglas :-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Kattene er da også kjente. Gamle sagn sa vikingene kuttet av halen så de ikke skulle slippe ut så mye varme da de kom inn døra. Lenke til kommentar
perryman Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 har ikke får sett over alle sidene, så det er mulig at dette har vært med før: Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Dette huset har jeg sett i en eller annen sammenheng (tv-tror jeg). Etter som jeg husker er det et "allaktivitetshus" som låg i midtvesten en eller annen plass. Så jeg tipper på Minneapolis. Lenke til kommentar
perryman Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Dette huset har jeg sett i en eller annen sammenheng (tv-tror jeg). Etter som jeg husker er det et "allaktivitetshus" som låg i midtvesten en eller annen plass. Så jeg tipper på Minneapolis. Det er ikke noe halvgærnt svar... Det er ett allaktivitetshus, men mest kjent for den utvendige dekorasjonen. og det ligger i midtvesten. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Nå blir det bare tipping her... Fargo? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 da tipper jeg Saint Paul, nabo byen til Minneapolis. Lenke til kommentar
perryman Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Nå blir det bare tipping her... Fargo? Nei. Men ett lite hint: Dekorasjonen endres hver år til den nette sum av $130.000 da tipper jeg Saint Paul, nabo byen til Minneapolis. Dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå