bruno99 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Roma? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Korrekt! Stedet er Piazza del Quirinale som er den høyeste av de syv høydene i Roma. På filmsnutten ser vi residensen til Italias president. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 ehm. Nytt bilde snart kansje? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Da prøver vi et satelittfoto en gang til. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Det ligger en baseball bane i bildet, så jeg vil anta dette er i USA en eller annen plass. Stemmer det? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Det ligger en baseball bane i bildet, så jeg vil anta dette er i USA en eller annen plass. Stemmer det? Bystrukturen og bebyggelsen minner ingenting om en amerikansk by. Og jeg ser ingen baseballbane, kun en fotballstadion og en friidrettsbane. Jeg tror heller dette er i Italia. EDIT: Nå ser jeg baseballbanen. Men fotballstadionet er fortsatt mye større. Så jeg vil tro at fotball er idrett numero uno i denne byen, noe som styrker Italia-hypotesen min. Endret 2. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Det ligger en baseball bane i bildet, så jeg vil anta dette er i USA en eller annen plass. Stemmer det? Bystrukturen og bebyggelsen minner ingenting om en amerikansk by. Og jeg ser ingen baseballbane, kun en fotballstadion og en friidrettsbane. Jeg tror heller dette er i Italia. EDIT: Nå ser jeg baseballbanen. Men fotballstadionet er fortsatt mye større. Så jeg vil tro at fotball er idrett numero uno i denne byen, noe som styrker Italia-hypotesen min. Kjøper den konklusjonen. Ble litt for mye fokusert på baseball-banen og vurderte ikke bystrukturen. Stort sett alle byer i USA har vel rette gater/veier? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Kjøper den konklusjonen. Ble litt for mye fokusert på baseball-banen og vurderte ikke bystrukturen. Stort sett alle byer i USA har vel rette gater/veier? Ja, og en annen type bebyggelse. Svært tett bebyggelse med røde tak får meg til å tenke på Italia. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Kan noen vise hvor baseball-banen ligger? Ser den ikke Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Kan noen vise hvor baseball-banen ligger? Ser den ikke Til høyre for fotballbanen, og litt opp. Nesten inn ved kanten. Tror det er den de mener. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Uttørket elv og fotball større enn basketball, jeg sier Mexico. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Ser ut til at det er en bane også på andre siden, når man følger (det jeg tror er) jernbanen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 jeg er nesten litt fristet til å si Valencia. det er jo et uttørket elveleie gjennom byen men terrenget ser vel ikke typisk Spansk ut. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Nytt bilde som gjør det hele lettere vil jeg tro: Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Aha... Palermo Edit: skrev feil Parma mente jeg Endret 2. august 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Palermo ligger ved havet, det gjør ikke denne, mulig du skrev feil bare Edit: Da så Neste! Endret 2. august 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvorfor er folk fra USA utplassert i Parma? Dette er naturstridig: http://www.parmabaseball.it/ Endret 2. august 2009 av robertaas Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvorfor er folk fra USA utplassert i Parma? Dette er naturstridig: http://www.parmabaseball.it/ Italia har til og med et landslag i baseball, det nest beste i Europa. http://en.wikipedia.org/wiki/Italy_national_baseball_team Endret 2. august 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 dover? gjette vilt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå