wailer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) norge japan. nagano og slottet heter Matsumoto og er regnet som topp 3 slott i japan hvordan vet du slikt? først nei er ikke i norge. jeg er veldig interesert i Asia og har reist der tidligere. skal både til Kina, nepal og india til høsten og neste år har jeg planer om japan og sør korea så har litt peil på geografi der. ser du tidligere spørsmål i tråden her er "oppgaver" fra Asia eneste jeg kan svare på slottet på bilde er også et av de mest kjente turist stedene i japan Endret 4. juni 2009 av wailer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Nepal eller Bhutan? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 ikke nepal eller bhutan eller- er et land som nesten aldri blir nevnt i posetive ting Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Vietnam? Burma? Endret 4. juni 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 ingen av de heller Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Har sett lignende bilder fra Chile. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 heller ikke Chile. landet bildet er i fra har hvert mye i media siste ukene Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Pakistan riktig. Kaghan Valley for og være helt nøyaktig.. natur steder som på bilde fins det masse av i Pakistan bare synd taliban ødelegger for turismen Naturen i Pakistan regnes som mye mere spektakulær enn i Norge Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Førstemann til mølla da. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) hvilket fylke det ligger i jeg skal frem til.. Endret 4. juni 2009 av bublegirl Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvilket fylke? Vet ikke om jeg kan navnet på fjellet engang. Det eneste fjellet jeg vet som som ligner på det er Gaustatoppen og det ligger i Telemark fylke Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 hedmark? et tips: ikke ha navnet på fjellet i filnavnet. oppgaven er fri Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 deadstar, derfor jeg valgte fylke, fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle få bort:P skulle egentlig ha navn på fjellet men så sto det der Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 deadstar, derfor jeg valgte fylke, fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle få bort:Pskulle egentlig ha navn på fjellet men så sto det der Er bar å bytte filnavn til "oasdhf3e9u" for eksempel. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 men noen må legge ut Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg foreslår at bublegirl legger ut en ny oppgave. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 vil ha navn på fjellet Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tronfjell. Står i navnet til bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå