Joddleif Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Verken San Francisco eller Dublin. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er nå iallefall i et venstrekjørt land. Cornwall? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Cornwall er ikke rett, men landet stemmer. Endret 1. juni 2009 av Joddleif Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Byen, slott (delvis ruiner) og stranda og deres plassering i forhold til hverandre minner endel om Scarborough i Yorkshire. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Her har man vel vært på Korps-tur. Antar jeg.... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Korps? Scarborough? Ikke jeg. Jeg var der på geologi-ekskursjon. Man kan se bergarter i kystklippene i Yorkshire som også finnes i oljefeltene i Nordsjøen. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Byen, slott (delvis ruiner) og stranda og deres plassering i forhold til hverandre minner endel om Scarborough i Yorkshire.Scarborough er korrekt Svinks nestemann! Her har man vel vært på Korps-tur. Antar jeg....Det er nok mange nordmenn som har besøkt Scarborough i regi av skole eller korps ja. Byen ligger på Englands østkyst ikke langt fra Newcastle. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Her er omsider en ny. Kanskje lett? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke London heller, men det er i alle i England, i likhet med forrige oppgave. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke London heller, men det er i alle i England, i likhet med forrige oppgave. Da regner vi med at det er England-England og ikke Storbritania-England. Sam Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Heller ikke Coventry. Her er to bilder til fra samme by som har en bymur: Endret 2. juni 2009 av Svinks Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ohh, er det gruve byen fra Billy Elliot filmen? Edit: Durham? Endret 2. juni 2009 av Borden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå