robertaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Riktig. Da er det din tur å sende oss ut på reise! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En by jeg synes er veldig stygg om vinteren, men som jeg godt kunne tenke meg å besøke om sommeren Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det ikke masse museer å se om vinteren i St. Petersburg? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er det ikke masse museer å se om vinteren i St. Petersburg? Jo, alt for mange! Hvor reiser vi så hen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ikke så lenge siden jeg var her. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Dublin, Irland? Siden jeg er 99% sikker på at det er riktig så poster jeg en ny en. Denne er kanskje i vanskeligste laget? Endret 7. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Millenium Spire/Dublin Spire/Monument of Light er riktig plassert. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 En elv, hmm..... Kan være endel steder, er sør amerika i riktig retning? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Litt vanskelig å se menneskene eller stilen på båtene fra det lille bildet. kan det være Xochimilco? Nordamerika altså. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Null reaksjon på at bildet var for vanskelig, da legger jeg ut et nytt bilde. Prøv og legg ut bilder som er mulig se noe som man kan knytte til etsted, aller helst et kjent kunstverk, bygg, by eller lignende Neste: Ganske aktuelt er mitt hint Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Lhasa, men var det forrige bildet for vanskelig? Edit: søkte på Xochimilco og fant bildet så jeg bommet ikke. http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Xochimilco.jpg Man kan ikke forlate Xochimilco uten å ha fått med seg et flytende mariachi-orkester: Endret 10. april 2008 av robertaas Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Neste Robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 OK, hvor kan man se dette helt ferske landemerket? Og ekstra spørsmål, hvilken verdensrekord ligger den ann til å holde i flere år? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Shanghai, Kina. Bygget får verdens høyeste observasjonsplattform. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Full score, Shanghai World Financial Center burde åpne i løpet av året, men det har vært en brann der som gjør datoen usikker. http://www.swfc-observatory.com/ Din tur! Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tror ikke det er riktig, men den berg og dal banen minner meg om Balder. Saa jeg maa tippe Göteborg, selv om jeg ikke tror det er riktig. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Stemmer perfekt det, til og med navnet på banen er riktig. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Maa si at det ser veldig andereledes ut fra den siden. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå