SirEmanon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mange byer i England. Sheffield? Dette blir bare gjetting. Huff og huff, feil igjen. Er det ingen her som har reist eller studert i England? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mine reiser i England begrenser seg til Stansted i nord og London i sør. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mange byer i England. Sheffield? Dette blir bare gjetting. Huff og huff, feil igjen. Er det ingen her som har reist eller studert i England? Joda, jeg har studert i England i noen måneder, men det var ikke samme stedet. Wolverhampton / B.ham. Bortsett fra det begrenser Englandserfaringen min seg til London. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva med et bilde fra Google Maps. Hjelper det? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Første som leser dette kan legge ut nytt bilde! Nå har det snart gått 2 uker siden jeg la ut første bilde av denne byen. Derfor er det på tide med ny utfordring og hvis du ønsker det kan du legg ut et nytt bilde. Stedet/byen/plassen jeg ville frem til er Durham som ligger i Durham County. Mer info om byen kan du få HER. Byen ligger en halvtimes kjøring fra Newcastle Upon Tyne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da har jeg tatt meg friheten til å legge ut denne. Burde være rimelig enkel egentlig. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er Palacio Nacional , El Zocalo i Mexico City. Bygningen er lett gjenkjennelig, men det som gjør det lettes er den grønne/hvite boblen (vw) som brukes til taxi i Mexico. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det stemmer, jeg redigerte bort det meksikanske flagget som hang på flaggstanga. Du ser også den røde og hvite taxien ca midt i bildet, som vel regnes for å være de trygge taxiene i Mexico City. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Dette er faktisk en sjarmerende by med stort sett hyggelige innbyggere i et land som er "knall" som jeg ønsker å reise tilbake til med familien en gang i løpet av min levetid. Likevel, så er det et men...... Hvilke by? Får håpe det ikke er for vanskelig denne gangen. Endret 8. mars 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Bumper tråden jeg, syntes det er morsomt å ha den gående, håper du ikke dreper den igjen SirEmanon Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det skulle være Chicago. Kjenner det igjen fra Flightsim. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Det er helt riktig, du legger ut neste! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bumper tråden jeg, syntes det er morsomt å ha den gående, håper du ikke dreper den igjen SirEmanon OK - det var på tide noen reagerte. (Og bilde var Beirut, "middelhavets Paris"). Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skulle være ganske enkelt vil jeg tro. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Minner da veldig på Firenze. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Stemmer selvsagt forbløffende det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Denne burde være enkel. Hva heter dette stedet og i hvilket land ligger det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det kan man trygt kalle skivebom. Vet du hva Everglades er? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei, men det var det som sto hvis jeg valgt "lagre bild" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå