Steamed Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke mange vil ta dette uten googling. Hvordan klarer man å google et bilde, uten tekst eller noe ? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 yumen? denne var vanskelig, eneste grunn til at jeg kan en del navn byer langs silkeveien er fordi jeg og en kamerat har planer om og sykle den RIKTIG! Værsegod og ta neste Lenke til kommentar
qollies Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tyder på et muslimsk land. Så jeg vil tippe...Pakistan eller INDIA? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel ikke statuen den sjakk-gærne diktatoren i Klamydia har laget av seg selv? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tyder på et muslimsk land.Så jeg vil tippe...Pakistan eller INDIA? ingen av de men, ikke så veldig langt i fra Lenke til kommentar
qollies Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tyder på et muslimsk land.Så jeg vil tippe...Pakistan eller INDIA? ingen av de men, ikke så veldig langt i fra Iran, Irak eller Saudi- Arabia? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tyder på et muslimsk land.Så jeg vil tippe...Pakistan eller INDIA? ingen av de men, ikke så veldig langt i fra Iran, Irak eller Saudi- Arabia? ingen av de heller, men et av de landene der er nabo land til det riktige Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Det er vel ikke statuen den sjakk-gærne diktatoren i Klamydia har laget av seg selv? han var ganske sjakk gal ja:) Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Kuwait City i Kuwait? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Er vi i Borat-land? Astana? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Er vi i Borat-land? Astana? ikke Borat land nei Kuwait City i Kuwait? nei Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Har ikke oversikt over alle nye republikker som er løsrevet fra Russland. xzy-stan med en gammelkommunist som diktator. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Er det Ghenghis Khan-land da? Mongolia og Ulan-Baator? Lenke til kommentar
mokira Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Samarkan i Uzbekistan? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Har ikke oversikt over alle nye republikker som er løsrevet fra Russland. xzy-stan med en gammelkommunist som diktator. landet er kjent som det landet som er kanskje verdens vansklisgte og få visum til Samarkan i Uzbekistan? feil. Men du er nærmeste til nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 landet er kjent som det landet som er kanskje verdens vansklisgte og få visum til Bhutan Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 landet er kjent som det landet som er kanskje verdens vansklisgte og få visum til Bhutan nei feil, Bhutan er heller ikke så vanskelig, koster bare mye Lenke til kommentar
mokira Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Ashgabat, Turkmenistan. Monument of independence. Så ut som en skikkelig flott by dette her. Spørs om jeg må inkludere denne også når jeg skal rundt i sentral Asia neste år...hvis jeg får visum Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Ashgabat, Turkmenistan. Monument of independence. Så ut som en skikkelig flott by dette her. Spørs om jeg må inkludere denne også når jeg skal rundt i sentral Asia neste år...hvis jeg får visum stemmer:) Ashgabat har masse monumenter og byggninger som er hvert og se. bare at og få visum til Turkmenistan og Ashgabat er nesten 99% umulig om man ikke reiser på gruppe tur eller skal ha 5 dager transist visum. 5dager transit visum er på håret nok om man skal reise gjennom landet i grunn, eneste muligheten for transist visum er om man skal sykle gjennom:) det tar også ca 1 månde og få tak i visumet om man først får det.. Har hvert kontakt med 8stk som har fått visum til turkmenistan og transit visumet var eneste de fikk og det var mildt sagt et helvete og få. BTW hvordan, når og hvor i central asia skal du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå