wailer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 bildet er fra Lijiang i Yunnan provinsen i Kina. bildet er tatt i Black Dragon Pool,fjellet i bakgrunn heter Jade Dragon Snow Mountain, ene delen av fjellet utgjør en del av Tigersprank kløfta veldig lett siden jeg har hvert der og har tatt bilder som er nesten helt like. Yunnan er kanskje den fineste byen jeg har hvert i noensinne, gamle delen. Linjang er også på verdens arv listen Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ikke så vanskelig når jeg bodde i Lijiang en uke i fjor, Lijiang er et sted man MÅ besøke når man er i Kina og skal reise litt rundt. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 bildet er fra Lijiang i Yunnan provinsen i Kina. bildet er tatt i Black Dragon Pool,fjellet i bakgrunn heter Jade Dragon Snow Mountain, ene delen av fjellet utgjør en del av Tigersprank kløfta veldig lett siden jeg har hvert der og har tatt bilder som er nesten helt like. Yunnan er kanskje den fineste byen jeg har hvert i noensinne, gamle delen. Linjang er også på verdens arv listen Rett! Din tur Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 beklager seint nytt innlegg men, litt for opptatt med jobb i dag Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 En vanskelig en, kanskje? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Puerto Rica, Grand canaria. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Puerto Rica, Grand canaria. Helt Riktig ! Lenke til kommentar
qollies Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvor har jeg vært nå da? Helsinki? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 En hval peker mot en kystby og jeg mener det er i canada, så dat prøver vi Vancouver? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 toronto, hvis det er riktig så kan neeste ta den Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Toronto er riktig. Værsågod førstemann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå