Svinks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Nå ble det enkelt, St. Croix var det vel den het, den gamle dansk-norske kolonien borti der, der dansker og også norske skippere tjente fett på slavetrafikk. Endret 2. mai 2009 av Svinks Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå ble det enkelt, St. Croix var det vel den het, den gamle dansk-norske kolonien borti der, der dansker og også norske skippere tjente fett på slavetrafikk. Fult mulig at det ble enkelt, men du har feil svar. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stavefeil, Saint Croix, "uttalt santkrøis"? Eller er det ikke spesifikt nok, skal vi til bynavnet Christiansted eller Frederiksted? Eller er det feil øy, det finnes kanskje danske gateskilt på de to andre øyene som utgjorde Dansk Vestindia også? Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er feil øy. Navnet på øya holder, kan gjerne slenge med bynavn om du vil Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Saint Thomas? Riktig, og byen er Charlotte Amalie Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Auckland i New Zealand? eller Auckland Sky Tower Endret 3. mai 2009 av Fleskeklumpen Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Toronto, første bilde er CN Tower Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hm, det er vel ikke Niagara Falls i Ontario i Canada? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er muligens samme arkitetk som har laget CN tower, men der er heisen ikke på utsiden. Niagara Falls er riktig, trodde jeg måtte vise flere bilder først. Din Tur! Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Ok her kommer neste: Endret 3. mai 2009 av Fleskeklumpen Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er jeg helt på jordet om jeg gjetter Kina? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er jeg helt på jordet om jeg gjetter Kina? Nei er nok ikke det Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da begynner vi å gjette. Utenfor Bejing? Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, er en by vi skal frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå