Leffsa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Om det ikke er mer enn en ørken du vil frem til, og ikke et spesielt sted, så er det første som faller meg inn, Sahara? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dette tror jeg er Dune de Pyla, ved Bassin d’arcachon. Syv mil (ca.) vest av Bordeaux, Frankrike. Har ikke vært her, men muligens det blir en tur til sommeren. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Riktig, det var Europas høyeste sandklit. Konkurranse om hvem som kan springe raskest ned anbefales ikke. For de som liker skalldyr er Archashon like ved også verdt et besøk. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har lagt merke til at du (robertaas) har mange bilder fra Frankrike. Antar derfor du er noe kjent. Skal dit i sommer og muligens jeg vil sende en PM til deg når jeg kjenner mer til hvor vi skal.......for noen gode tips? Her er et nytt bilde Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har bodd der i 4 år... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Har bodd der i 4 år... Da er det bare å spytte ut Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Har bodd der i 4 år... Da er det bare å spytte ut Han mener antageligvis Frankrike. Tror jeg? Ny: Et lite tips til bilde (se 3 poster ovenfor). Byen har to bygninger som er med på verdensarvlisten. Endret 27. februar 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Strasbourg? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ny: Et lite tips til bilde (se 3 poster ovenfor). Byen har to bygninger som er med på verdensarvlisten. Da bør du kanskje poste bilde av dem... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ny: Et lite tips til bilde (se 3 poster ovenfor). Byen har to bygninger som er med på verdensarvlisten. Da bør du kanskje poste bilde av dem... Det er faktisk de to byggene du ser opplyst mitt på bilde (over broen). Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ingen som finner ut av det? Legger derfor inn et nytt bilde fra samme by. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Når jeg ser på det sist ebildet der så minner det litt om Oxford. Eller? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Når jeg ser på det sist ebildet der så minner det litt om Oxford. Eller? Kan faktisk minne litt om Oxford, men det er feil. Likevel det er en universitetsby med ca 15 000 studenter. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan det være York? Nei! Men forslaget er nærmere.... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Nå er det gitt mange tips og fortsatt ingen som finner det ut. Legger derfor ut et nytt flyfoto fra samme by. Håper dette kan hjelpe? Endret 5. mars 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Cambridge? Nå er Oxford, York, og Cambridge foreslått. Men nei, feil igjen! Får røpe at det er det rette landet (som noen ser av arkitekturen). Det ligger også nnærmere York, enn Cambridge. Håper noen klarer det nå........... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mange byer i England. Sheffield? Dette blir bare gjetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå