SirEmanon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Heller ikke zaragosa (nærmer deg fortsatt) og ikke Athen. edit: Men hvem sier at det er en by i innlandet? Endret 28. april 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må ligge i nord i så fall. Bilbao? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må ligge i nord i så fall. Bilbao? Ja, det var Bilbao jeg ville frem til. De første bildene var fra Barakaldo som ligger utenfor byen, men under stor Bilbao. Det er faktisk en mann fra norge som har fått "nøkkel" til byen av ordføreren. En reder som har skaffet mange arbeidsplasser med å bygget mange kjemikalie- og oljetankere i byen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har vi ikke hatt denne med tidligere? Jeg tror det, derfor lar jeg andre svare. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) København? Så nå at dette må være feil, men lar den bare stå likevel. Endret 28. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Har reist så lite at litt gjenbruk må til, men bildet tror jeg ikke er brukt før. Endret 28. april 2009 av robertaas Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har reist så lite at litt gjenbruk må til, men bildet tror jeg ikke er brukt før. Ja, gjenbruk tåler vi Og da lar vi andre svare. Sjekket også gjennom tråden, men bilde var ikke brukt før. Tror jeg tenkte å bruke det en gang (skulpturen), men jeg trodde vel at den skulle bli for enkelt (hvis man ser hva det er). Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Island? Men skal man i såfall tippe - tja, jeg sier Akureyri. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Noe får meg til å tenke Ystad. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Reykjavik Der var den ja. Din tur! Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Geirangerfjorden. Bilde tatt fra Flydalsjuvet Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvor? Stedet har riktignok bare én husstand, men jeg vil likevel mene dette er et ganske så omtalt sted. Det ligger i Norge og har gitt inspirasjon til en livslang historie for en person som "enhver nordmann" er vokst opp med. Stedet jeg vil frem til må jeg ha nøyaktig navn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå