diskus123 Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 muligens en plass i tyskland? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 muligens en plass i tyskland? Nå ligner det på noe.... Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Det var en fotball stadio, ikke et hotell med litt bar betong østblokk preg Kan det være i Nederland eller området der nede? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 lurer på om det er den store kanalen som går gjennom amsterdam? men tror ikke det. Lenke til kommentar
mokira Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Ren gjetning, men kan det være stadioen på Nurnberg i Tyskland? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Ingen av de overnevnte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Kanskje det er elven Elbe som renner ved siden av stadion der? I såfall gjetter jeg på at du har tatt bilde av AOL arena i Hamburg. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 det er ikke AOL arena, der har jeg hvert og den ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Kanskje det er elven Elbe som renner ved siden av stadion der? I såfall gjetter jeg på at du har tatt bilde av AOL arena i Hamburg. Som wailer skriver, ikke AOL.... Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 det ligner veldig på werder bremen stadion. er det der? isåfall er det fritt for andre å poste ny. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 det ligner veldig på werder bremen stadion. er det der? isåfall er det fritt for andre å poste ny. Ja, det er Werder Bremen sin hjemmebane Weserstadion. Det var her vår "kjære" forsvarskjempe Rune Bratseth ble en stor spiller. Nå er det vist fritt frem for andre å poste. Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Spytter inn et bilde for å holde liv i tråden. Skal ha navn på by og bro. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Firenze, Ponte Vecchio. Ponte Vecchio betyr så vidt jeg vet den gyldne bro. Dette grunnet gullsmeder som brukte å holde til i bygninger på broen. Nå er det for det meste suvenirer man får kjøpt her. Edit: Ponte Vecchio betyr gammel bro, men den gyldne bro er et kallenavn. Endret 23. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Riktig er uansett om det betyr gammel eller gylden bro. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hvor er dette da? By og navn på elv. Bonus om du har forklaring på fargen=) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg ser at byen er Chicago, men vet ikke navnet på elven eller hvorfor den er grønn. (Eller jeg vet faktisk det, sjekket nettopp opp på Google. Men det er jo juks da så jeg lar være å si det. ) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg ser at byen er Chicago, men vet ikke navnet på elven eller hvorfor den er grønn. (Eller jeg vet faktisk det, sjekket nettopp opp på Google. Men det er jo juks da så jeg lar være å si det. ) Du kan få den, var en smule lurespørsmål det med navnet på elven. Den heter noe så fint som Chicago River Og elva blir for øvrig farget grønn på St. Patrick's day. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Du kan få den, Jeg vant altså den siste rettmessige runden for mindre enn 48 timer siden og har dermed rett til å legge ut nytt bilde. At noen bryter reglene og lager sin egen "kjede" over her bryr jeg meg ikke med. Denne kan bli litt vanskelig, så får komme med et hint like godt først som sist. Dette er altså en arkeologisk utgraving i Asia. Endret 24. april 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Noen innlegg som stred mot reglene i førstepost er fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) *snip* ops! sorry trodde det var 24 timer som var regelen. Endret 24. april 2009 av cyclo Fjernet bildequote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå