Bikeridr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Snakker vi øy her? Ja. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Island? Vet i så fall ikke stedsnavn, uten å sirkle rundt med med Google Maps. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå er vi i rett land. Stedet eller "byen" har forøvrig samme navn (på lokalt språk) som minst to steder på norsk territorium. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Isafjördur? (Oversatt til norsk blir det vel Isfjorden, som finnes både på Spitsbergen og Møre?) Lenke til kommentar
Gege Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Isafjördur? (Oversatt til norsk blir det vel Isfjorden, som finnes både på Spitsbergen og Møre?) Kom jeg også fram til nå, er nøyaktig samme bilde jeg fikk på google earth nemlig Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Isafjördur? (Oversatt til norsk blir det vel Isfjorden, som finnes både på Spitsbergen og Møre?) Korrekt, korrekt og korrekt. Vi venter i spenning på din neste oppgave.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Et bilde jeg selv tok i påsken på et ikke så veldig eksotisk sted... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lærdal, Bergen eller Flam? Ser det står det på skiltet der Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Lærdal, Bergen eller Flam? Ser det står det på skiltet der Tror vi heller skal til det navnet som er sensurert. Fagernes? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Stedet har "skysstasjon" med bussforbindelse til bl.a. Lærdal, Flåm og Bergen. Og har også en lite trafikkert flyplass. Ja, det er Fagernes. Kjøpesenteret med sportsbutikken til Nord-Aurdals skistjerne Inger Helene Nybråten i bakgrunnen er under ombygging, og var ikke like grå sist sommer. Endret 17. april 2009 av Svinks Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Satt i bilkø gjennom Fagernes 1. Påskedag, er neste lommekjent der nå :!: Hvor er dette? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det bygget ser kjent ut, men er redd jeg ikke klarer å plassere det. Sør Afrika var det første som kom opp i hodet? Er jeg ute og kjører nå? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Var det ikke her de arrangerte verdens sterkeste mann for noen år siden. Sun City, Sør-Afrika? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 The Palace of the Lost City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå