SirEmanon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Med dette bilde har du beveget deg litt lengre øst i forhold til forrige bilde (Cassis). Tror dette er Port Grimaud som er etter det jeg har oppfattet en idyllisk liten perle sentralt beliggende nær Saint Tropez på den Franske Riviera. Dette er vel Frankrikes svar på Venezia? Som nevnt tidligere planlegger jeg en tur til den Fransk/Italienske Rivieraen til sommeren (muligens), så derfor har jeg vært innom mange internettsider fra dette området den siste måneden. Du treffer derfor godt med bildene, robertaas. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Full treff igjen. Port Grimaud ble bygd på 60-tallet, men det var inspirert av Venezia og alt skulle se gammelt ut. Husker jeg var spesielt imponert av hvor gammel kirken så ut. Vel verdt et besøk. http://www.wikimapia.org/#lat=43.272139&am...amp;l=0&m=a Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 I denne byen har jeg vært flere ganger. Det er en relativt grei by med utgangspunkt til flere aktivitetsmuligheter av forskjellig art (ikke den store festbyen for de som tenker på det). Hvilke land og by? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Salzburg, Østerrike? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Salzburg, Østerrike? Det er ikke Salzburg. Prøv igjen. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Burde ikke være så vankelig for bereiste folk som dere... Sinnssykt imponerende bygg, utsiden har nesten fjellproporsjoner, og innsiden minner om Khazad Dûm (ref. Ringenes Herre ). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje løse forrige oppgave før du poster Kølnerdomen... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kanskje løse forrige oppgave før du poster Kølnerdomen... Enig. Men hva gjør vi nå? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Legg ut ny SirEmanon evt. nytt bilde av byen høyere oppe Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sorry, det var en som sa "Stemmer" rett etter innlegget mitt, sjekket ikke hvem som postet oppgaven. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Skjønner, men fyren med oppgaven skal si om det er rett eller galt. Kan ikke bare første som vil legge ut ny oppgave legge ut da..? Endret 1. februar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Byen var Innsbruck. Legg legg ut bilde den som vil. Nå skal jeg ut og spise en bedre middag..... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Neste bilde, ganske enkel vil jeg tro Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er det Reykjavik på Island? Ser nesten ut som det, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Det er riktig, good! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 St Petersburg? Nei, St.Petersburg er for langt øst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå