Haawy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 -Ikke bekrefte eget svar med bildesøk, bildeutlegger skal bekrefte svar. Har du egentlig lest reglene i det hele tatt? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 -Ikke bekrefte eget svar med bildesøk, bildeutlegger skal bekrefte svar. Har du egentlig lest reglene i det hele tatt? Jo, men jeg synes de burde bli endret for å få mer flyt i tråden. Blir så dumt at folk på vente opp til flere dager for å fortsette tråden. Har forståelse at bekreftelse kan være nødvendig når man så og si gjetter, men når man er 110% sikker skulle det være en bagatell. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ...men når man er 110% sikker skulle det være en bagatell. Vel, folk har tatt feil før, selv om de har vært 200% sikker. Vi venter på robertaas' bekreftelse! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Legger ut nytt bilde siden jeg vet at jeg har rett. Mont St Michel stemmer. Først var det ikke med i reglene at man måtte vente på bekreftelse, men det ble lagt til etter at mange bommet der de trodde de hadde rett. Ja, jeg har selv bommet selv om jeg følte meg helt sikker. Reglen ble introdusert for å forhindre rot og jeg synes det er best å beholde den. hva skal man gjøre når en som bommer legger ut ny oppgave? Hva skal man gjøre om 2 mener de har rett med forskjellig svar? Skal begge legge ut hver sin oppgave? Selvsagt er det beste å vente på bekreftelse. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Edit: så ikke siste side. Endret 16. mars 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Las vegas, ligner på big ben. Og siden Las Vegas har pyramider og lille eifel tårnet så skulle det ikke forundre meg Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mener å ha sett den bygningen, men hvor? Berlin? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Melbourne da? Melbourne stemmer. Stasjonen heter Flinders Street Station. kjør på med neste. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil gjerne få vite det når neste bilde blir lagt ut, så jeg poster for å få tråden i Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tviler litt, men Monte Carlo? Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Av det jeg kan se fra bildet så kan det se ut som Nederland, selv om havnen ikke er noe jeg forbinder med Nederland. Da satser jeg på Kroatia, som har et lignende flagg, bare med et våpenskjold på. Gjetter på Split Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nope, verker Monte Carlo eller Split Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Magefølelsen sier Sør-Spania... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Puerto Banus ved Marbella? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå