bruno99 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 San Remo er feil og Porto er er helt feil. Denne byen er mye mindre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Har på følelsen at jeg har vært der. Ser veldig italiensk og Grasse var en by jeg syntes virket veldig italiensk (på en negativ måte). Likte den ikke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Grasse er riktig. Mener byggningen med alle klatreplantene var hotellet jeg bodde på faktisk. Var der bare en natt. Syntes byen var fin, men var bare 12 år den gang. Noe spesielt med byen du ikke likte annet enn at den opplevdes som italiensk? Anyway, neste! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor har jeg vært nå da? Begynner litt vanskelig med en dårlig skulptur av byens stolthet. Blir imponert om noen tar den allerede nå. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gir dere litt mer før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det skulle ikke tilfeldig være Margarita i Venezuela igjen? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vill og total gjetning: Statue av Magellan. Byen Punta Arenas i Chile? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke Chile. Ikke Magellan, men du er litt inne på noe der. Denne personen er nok mye mer kjent. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gubbe i båt. Baldakin som det står Santa Maria på. Santa Maria var båten til Christofer Columbus. Selv om noen har påstått at han egentlig var fiskerbonde fra Norge, var han sannsynligvis fra Genova i Italia, er det dit vi skal? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke Corte. Ikke Genova, men du er på veldig rett spor. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Får tippe på områder rund Genova da... ...området Rapallo? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vasco da Gama og Sines i Portugal? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke Italia eller Portugal. Og Vasco da Gama er i alle fall blindspor. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er vi i det hele tatt i Europa, eller skal vi til et sted som Columbus oppdaget og grunnla på sine seilturer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå