Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det dyrt å feriere i Frankrike, eller? Utenfor de største byene, mener jeg. Som for eksempel Cassis. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du får ferier i hele prisskalaen i Frankrike. Jeg har vært på campingtur ved Cassis. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Skal muligens en tur til den franske rivieraen i sommer (hvis ungene orker å kjøre så langt). Kommer vi ned, så blir det i alle fall en tur til Cassis. Vi planlegger å ligge på gjestehus eller lignende, men vi tar også telt med. Ny oppgave (antar den er litt lettere). I hvilke by ligger denne bygningen.... og land? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Litt større bildeutsnitt takk. :-) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Makedonia? Det er ikke alltid det hjelper med vill gjetting. Men dette var en total bommert. Litt større bildeutsnitt takk. :-) Har ikke så veldig lyst til et større bildeutsnitt, fordi jeg mener at det er mange på dette forumet som bør og kan svare. Det er ”dritt” enkelt……. (?) så vi venter litt (og jeg må finne et annet bilde) Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva faen skal man gjøre annet enn å gjette villt om man ikke har peiling? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hva faen skal man gjøre annet enn å gjette villt om man ikke har peiling? Forsett å gjette du....... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hva faen skal man gjøre annet enn å gjette villt om man ikke har peiling? Hvis du ikke aner hvor det er eller ser noe ved arkitekturen som knytter det til noe spesielt så kan man vel alltids stå over og ikke svare på hvert bilde Skal gi en litt enklere nøtt neste jeg klarer Som skrvet ville et større bilde gjort oppgaven atskikkelig lettere Endret 30. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lar meg presse og legger ut et litt større bildeutsnitt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hjalp ikke meg :/ Må stå over å gjette på denne. http://www.sheppardsoftware.com/Geography.htm Anbefaler denne siden, geografi for alle nivåer! Har klart Afrika på lvl. 9 Endret 30. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tinghuset i Bergen? Ligner ganske i hvert fall. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Byen er Bergen og laget er Brann Stedet er stadion så syng alle mann Her finner de mange plasser i hele verden, så har de problemer med Bergen. Merkelig.... :-) Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er litt trøtt og lite fantasifull så; Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Longyearbyen? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Niks, tror ikke du finner så mange trær der. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bjerkvik Jeg er ikke sikker på om dette stemmer, men geografien ser ut til å ligne. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) BjerkvikJeg er ikke sikker på om dette stemmer, men geografien ser ut til å ligne. Av parabolene ser man at fjorden ligger nord for stedet, i Bjerkvik ligger den i sør. Kirken i Bjerkvik har også tradisjonell norsk arkitektur med et spisst spir og det ligger på en høyde. Dette ser unektelig norske ut, og med isfjord mot nord og arkitekturen på Kirken så vil jeg si Kirkenes. Endret 31. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stemmer det, Kirkenes er stedet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Enda et spesielt sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå