Bikeridr Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke Bagdad. Ikke Doha. Nei, jeg jobber ikke for Hydro. Men det er mye sand her.. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke Bagdad.Ikke Doha. Nei, jeg jobber ikke for Hydro. Men det er mye sand her.. Hvis dette ikke er Doha, så hadde det vært kjekt med noen tips... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Bahrain, Manama? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, ikke Bahrain heller, men nå begynner vi å komme nært. Tipsoppfordring fra SirEmanon tas til etterretning: Byen huser et av landets to internasjonale flyplasser. Byen ligger i nærheten av landets største oljehavn. Landet har en stor mengde fremmedarbeidere. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tipper den persiske golf. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Abu Dhabi ligger lengere sør. "Den Persiske Golf" er nok en god del for vagt for godkjenning Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Kuwait city? Ligger lengere nord en denne byen. Men Lufthansa flyr til/fra byen og mellomlander i Kuwait på vei til/fra Frankfurt. Videre kan jeg redefinere første hint fra: "Ikke utpreget turistland" til "Ikke turistland". [Edit]La til bilder av flyplassen[/Edit] Endret 28. februar 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Baku? Jeg finleste mitt forrige svar, og innser at det kunne misforstås. Kuwait ligger nord for byen vi skal frem til. Følgelig ligger også Baku lengere nord enn "vår" by. Se hinted i mitt tilsvar på "Den Persiske Golf" Nei, det er heller ikke i Irak. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Riyadh? Riyadh ligger 350km fra nærmeste hav. Bildene jeg lastet opp som nr 2 og 3 burde vel i korte trekk gi svar på det spøsrmålet Men nå er vi i riktig land iallefall.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Så ikke vannet jeg Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dammam? Din tur. Den var seig Men her er en ny. Hvilke by? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Typen stadion og veimerkingen rundt gjør at jeg er temmelig sikker på hvilket land vi snakker om, men hvilken by er nok litt vanskeligere. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 wild guess, mexico city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå