thai-mat Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kanskje noen har vært der? Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vi befinner oss i Hope, Maine, USA. Bilde navn og google søk bekrefter det. Hope er ett knøttested med 1310 inbyggere og gjetter på at det er dårlig med landemerker der. Han som lagde oppgaven har heller ikke vært inne her på en stund. Regelen for å lage ny oppgave er 24 timer, er den ikke? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi befinner oss i Hope, Maine, USA. Bilde navn og google søk bekrefter det. Hope er ett knøttested med 1310 inbyggere og gjetter på at det er dårlig med landemerker der. Da var det en SYK oppgave! Bryter med reglene? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Regelen for å lage ny oppgave er 24 timer, er den ikke? Slik jeg skjønner reglene i første innlegg så er det 2 dager. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Venter vi ikke på at koots skal legge ut nytt bilde, da? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da var det en SYK oppgave! Bryter med reglene?Deninisjonen "bilde av et kjent landemerke/By bilde eller andre bilder så folk kan ha en mulighet til å se hvor bilde er fra" kan man alltid argumenterer for at man er innenfor, men dette er absolutt ett av de mer tvilsomme tilfellene. Ingen her ville vel kjent igjen eller ha hørt om Kirka med mindre man har familie på det tettstedet. Jeg mistenker de som "kjente igjen" kirken å ha foretatt massivt bildesøk og om ingen klarer å løse oppgaven uten å bryte reglene så blir oppgaven bare tull. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Massivt bildesøk er vel lov? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 "Ikke lov å søke etter bilder på internett for å finne svar" Meningen er at man skal bruke det man har opparbeidet kunnskap fra reiser, reisereportasjer, filmer, bøker og annet, ikke å vise hvor flink man er å søke i Google. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hehe, den regelen blir nok ikke fulgt av så mange. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje vi nå kan ta en "reset". Rette person legger ut et bilde snarest, så kan vi fortsette. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du er rette person. Du er rette person. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan ikke se at reglene har blitt endret det siste døgnet. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg husket feil med hensyn til regler for å legge ut nytt bilde. Det var en annen gjettelek jeg er med på hvor reglen sier 24 timer, sorry. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har jeg mistet oversikten her. Men foreslår at en legger ut nytt bilde, førstemann til mølla. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Begynner å gå tom for bilder. En utmerket unnskyldning for å reise mer. Hvor er dette? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Milano, San Siro. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Den tok du på tre minutter og er jo så klart riktig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Vært på kamp der ------------------------------- Neste: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå