A-Jay Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Knesset, Jerusalem, Israel? Endret 17. februar 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Knesset, Jerusalem, Israel? Yes, finally! Det er Knesset som ligger vest i Jerusalem og er nasjonalforsamlingen (parlamentet) i Israel. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke dette oppe ved Grefsen? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Her var det mange kjente tegn. En grønn fotballøke, lave boligblokker, nordiske trær ....... Veldig enkel.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jepps. Må være trådens kjedeligste oppgave til nå Endret 18. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tipper et sted rundt Drammen...mener jeg har kjørt forbi den banen før Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg innser at den var litt mer komplisert enn jeg hadde trodd - tar jeg med noe av utsikten tar dere den med en gang. Men det er altså en bestemt park vi skal frem til. OBS: Dette bildet er manipulert - et skilt er fjernet, men ingen vesentlige endringer på utseendet. Endret 18. februar 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke dette oppe ved Grefsen? Nei. Tipper et sted rundt Drammen...mener jeg har kjørt forbi den banen før Nei. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ser ut som om det ligger en flyplass til venstre på bildet, men jeg er vel ikke den mest norges bereiste her, så jeg vet ikke egentlig. Haugesund? Endret 18. februar 2009 av koots Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ser ut som om det ligger en flyplass til venstre på bildet, men jeg er vel ikke den mest norges bereiste her, så jeg vet ikke egentlig. Haugesund? Langt, langt fra Haugesund. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For meg ser det amerikansk ut. En 'seafront' som kunne vært tatt rett fra CSI Miami. Dersom vi skal til en park i USA, foreslår jeg Central Park i New York. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Errm, du er klar over at det ikke ligner på Central Park overhodet? Jeg kan ikke akkurat si at jeg ser likheten men.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 For meg ser det amerikansk ut. En 'seafront' som kunne vært tatt rett fra CSI Miami. Dersom vi skal til en park i USA, foreslår jeg Central Park i New York. Du begynner å nærme deg, men ennå langt unna. Men samtidig er SirEmanon ikke så langt unna som han kanskje tror, iallefall ikke symbolsk/historisk sett. Her var det mange kjente tegn. En grønn fotballøke, lave boligblokker, nordiske trær ....... Veldig enkel.... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ut fra ordene du uthever: Den grusomt kjente parken "Nordic Famous" et eller sted i Canada? Prøv et bilde til, eller flere hint, det er tydeligvis ikke kjent for noen som har vært innom tråden. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er ikke Nordic Famous, den har jeg jo ikke hørt om. Men denne parken har jeg hørt om. Dette er et historisk sted, spesielt for oss nordmenn. Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det eneste jeg kan komme på da er WWII Memorial i Washington D.C. og Ronald Reagan flyplassen ligger ganske nærme. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det eneste jeg kan komme på da er WWII Memorial i Washington D.C. og Ronald Reagan flyplassen ligger ganske nærme. Nei, dessverre. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 little norway park i canada !!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå