Altobelli Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har fått inntrykk av at nesten alle reiseprogrammer som besøker Tokyo, greier å lure Dior-butikken inn på bildet, eller Wakõ. Iallefall, neste: (Beklager for enormt bilde, eneste jeg fant i farten) Endret 17. februar 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Store bilder er bare bra. Lettere å se detaljer. Er ikke langt fra sikker, men jeg tipper vi skal et sted langs Genevé sjøen. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Venter at SirEmanon snart tar denne, om ikke må jeg gjøre det veldig enkelt. Det var andre som tok den før jeg loget på. Hadde klart den og den som Gynekologen nå har lagt ut (men for sent ute). Edit: Chillon - utenfor Montereux...altså..... Endret 17. februar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gir SirEmanon rett, ditt svar master air er desverre litt løst Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er jeg helt enig i. Kunne desverre ikke stedfeste stedet noe mer spesifikt enn det, da syns jeg det er riktig og gi riktig svar til SirEmanon. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gir SirEmanon rett, ditt svar master air er desverre litt løst Ja, ja, får legge ut en ny. Hvilken by? De som klarer bygningen får en ekstra stjerne...... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjenner ikke igjen bygningen, men slike store ting på en slette får en umiddelbart til å tenke Brasilia. Chillon er lett gjenkjennelig. Om man er i Montreux anbefales å ta den smalsporede jernbanen opp til Rochers-de-Naye med en fantastisk utsikt ned mot vannslottet. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Min første tanke var Beijing, Kina, og at bygningen er mausoleum for formann Mao. Men det er et hofteskudd. Jeg har aldri vært der og skal aldri dit før de innfører demokrati og avskaffer dødsstraff. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Min første tanke var Beijing, Kina, og at bygningen er mausoleum for formann Mao. Men det er et hofteskudd. Jeg har aldri vært der og skal aldri dit før de innfører demokrati og avskaffer dødsstraff. Ikke Kina, heller...... Edit: Det er en bygning hvor det bestemmes mye. Endret 17. februar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 er det i europa Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 er det tyskland Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 er det i europa Nei! er det tyskland Nei! Tips: Politikken som bestemmes i dette bygget er mye diskutert på her på diskusjon.no Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 da er det vell i amerika da Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 da er det vell i amerika da Israel? Hvilken by var spørsmålet (bygning til dem som er god)..... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Robben Island, sør afrika? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Robben Island, sør afrika? Nei! Tror dere må vurdere nærmere Sindre sitt svar...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå