ervakova Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Minnesmerket over USS Arizona ved Pearl Harbour.... Lenke til kommentar
MPC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Wild guess: Pearl Harbour? seier det pga skroget under vatn ligner på eit skip (trur eg da) og det ser ut som det er eit museum som er bygd over det - Edit. Såg ikkje innlegget til personen over meg. Endret 12. februar 2009 av MPC Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Minnesmerket over USS Arizona ved Pearl Harbour.... Ja, din tur. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvor i verden er vi nå ?? . Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 det er noe kjent med høyden i bakgrunnen så jeg tipper på Barcelona selv om det sikkert er skivebom. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 det er noe kjent med høyden i bakgrunnen så jeg tipper på Barcelona selv om det sikkert er skivebom. Nei, det er desverre feil.... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette ser veldig østeuropeisk ut og siden det virker som det finnes fjorder og fjell på bilde, så tipper jeg Vladivostok. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette ser veldig østeuropeisk ut og siden det virker som det finnes fjorder og fjell på bilde, så tipper jeg Vladivostok. Det er korrekt. Utrolig nok vurderte jeg Vladivostok som et reisemål for noen år siden men er veldig glad i ettertid for at jeg slo fra meg den tanken relativt fort. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette ser veldig østeuropeisk ut og siden det virker som det finnes fjorder og fjell på bilde, så tipper jeg Vladivostok. Det er korrekt. Utrolig nok vurderte jeg Vladivostok som et reisemål for noen år siden men er veldig glad i ettertid for at jeg slo fra meg den tanken relativt fort. Hadde et par kammerater som jobbet der i 9 mnd. (rigg). Tilbakemeldingen var at det var skittent og fælt. Det var stort sett jobben som ga dem noe. Men hvor er vi nå? Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg tipper Bergen og Bergens-Expressen... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Minner meg om Rallarvegen ... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg tipper Bergen og Bergens-Expressen... Nix (nye express bussen til bergen :!: ) Minner meg om Rallarvegen ... og nix......litt flere humper på rallarveien. edit: bør være svar på dalføre edit2: ser at det er det samme toget som bergen expressen (tror jeg), men det er ikke i bergen Endret 13. februar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Befinner vi oss i utlandet? Aplene? Eller er det i Norge? Vestlandet... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nytt bilde fra dalføre. Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 ser jo nesten ut som sør amerika Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Skal vi til Sogn og Fjordane, for eksempel Briksdalen? (Jeg husker de hadde problemer med fjordhestene som fraktet turister inn til Briksdalsbreen for noen år siden, det skulle ikke forbause meg om de hadde erstattet dem men et tøffe-tog...) Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) ser jo nesten ut som sør amerika Det er mye nærmere Skal vi til Sogn og Fjordane, for eksempel Briksdalen? Ikke briksdalen edit: Trodde denne var enkel. Her er et nytt bilde fra første bygd i enden av dalføre. Endret 14. februar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Er det Eidfjord ? Gir deg den. Dalen jeg ville frem til er Måbødalen (og Vøringsfossen). Toget som vises i første bilde tror jeg ikke vil transportere turister i 2009. Gammleveien blir stengt etter som jeg har hørt. Kom med en ny oppgave. Edit: Siste bilde er fra Øvre Eidfjord. Endret 14. februar 2009 av SirEmanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå