Bikeridr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Den Haag?Zwolle? Leeuwarden? Nei. Nei. Nei. Men stort sett riktig del av Europa Endret 5. februar 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det riktig land, eller skal vi til Belgia? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen landemerker derifra som vil bli identifisert verden rundt? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Landet har etpar byer som har gitt navn til diverse EU-avtaler. Landet har også en relativt liberal holdning til "gledespiker" og cannabis. [Edit] Lastet opp riktig bilde [/Edit] Endret 5. februar 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bygningene ser såpass nye ut at jeg lurer på om det kan være Almere eller Lelystad? Ellers er vel Rotterdam en trygg gjetting. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 A-Jay: None of the above. Mhansern: Nei. Nytt hint; ikke akkurat verdens navle. Koster €50,- med taxi fra Amsterdam. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bygningene ser såpass nye ut at ... De er jo ikke engang bygd på bildet, det er jo bare et bilde hvor tegninger av kommende bygninger er manipulert inn. Denslags fiktive bilder skal ikke brukes i denne tråden. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Enig Robertass... Det virker ikke som at du har tatt det bildet selv:S Men må komme med et forslag: Haarlem? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sorry, min feil, så ikke i farten at det var manipulert . Det er riktig, jeg har ikke tatt bildene, men jeg har iallefall vært der. Nå er det en stund siden jeg var der og har dessverre rotet bort mine egne bilder. Men jeg står på min selvpålagte regel at jeg skal ha vært på de stedene jeg legger frem. Dette er en liten havneby i et gledespike- og cannabis-vennlig land i EU. Tre farger i flagget, som, hvis det settes på høykant, likner det franske flagget. Nytt (ikke mitt) bilde: Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Enig Robertass... Det virker ikke som at du har tatt det bildet selv:S Nå er det vel strengt tatt ikke noe regel om at bildene må være selvtatt, og dette er neppe langt fra første bilde som ble funnet over nettet. Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Beverwijk i Nederland ? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Beverwijk i Nederland ? Har du vært der eller er du derfra? Din tur Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Beverwijk i Nederland ? Har du vært der eller er du derfra? Din tur Tja, mener å huske at Vi kjørte forbi Beverwijk når jeg var i Nederland for en del år tilbake. Her er neste oppgave i hvertfall, hvilken by ?? Beverwijk i Nederland ? Har du vært der eller er du derfra? Din tur Tja, mener å huske at Vi kjørte forbi Beverwijk når jeg var i Nederland for en del år tilbake. Her er neste oppgave i hvertfall, hvilken by ?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ser ut som en by i sør i England? Litt usikker, tipper Plymouth. Endret 6. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
ervakova Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser ut som en by i sør i England? Litt usikker, tipper Plymouth. England er riktig men Plymouth er desverre feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå